anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony A95K plus UPC 4K box.

profile.country.PL.title
Andszym50
Poszukiwacz

Sony A95K plus UPC 4K box.

Dzień dobry,

Proszę państwa szanownego.

Jest taka sytuacja telewizor Sony A95K K podłączony do niego dekoder UPC 4 K box, przez HDMI 1. Naciskam podświetlany pilot, klawisz 123 pokazuje HDMI 1 UPC 4K- prawidłowo.

Pokazuje rozdzielczość format 16:9 - prawidłowo. Teraz zagadka, raz pokazuje rodzaj dźwięku ustawionego np: Dolby Audio, a innym razem ten rodzaj i format ustawionego w dekoderze dźwięku znika.

Nie mogę rozgryźć dlaczego?

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam,

Andrzej Szymoniak 

12 ODPOW. 12
profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

A to nie po stronie nadawcy sygnału jest jakis problem?

 

profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

Mam ten dekoder ale nie bardzo rozumiem w czym problem , skąd znika ? Z ustawień dekodera ? Z konkretnego kanału ? Z wyświetlacza kina domowego ? Mało precyzyjnie to napisałeś 

profile.country.PL.title
Andszym50
Poszukiwacz

Dzień dobry,
Znika informacja o dźwięku, z paska informacyjnego telewizora, który informuje o dekoderze, czyli: UPC 4 K box, 
3840 x 2160, 16:9 i tu była informacja o dźwięku np: Dolby Audio.
Wszystkie te informacje uzyskuję po naciśnięciu klawisza "123" pilota telewizora Sony A95K.
Myślę, że inaczej to już nie potrafię opisać.
Pozdrawiam,
Andrzej Szymoniak

Sent from Android device
profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

IMG_2276.jpeg

 jeśli chodzi Ci o to info nad zdjęciem wybranego kanału , to przecież zawsze się zmienia w zależności jaki sygnał jest nadawany . Tu akurat DolbyDigital Plus a jak przełączysz na CNN to nawet nie będzie żadnej informacji o dźwięku . To normalne . Na tym kanale C+ też czasami lecą filmy które nie są w Dolby Audio i też wtedy nic się tam nie wyświetla . Podobnie na innych kanałach w HBO itd .

profile.country.PL.title
Andszym50
Poszukiwacz

Dzień dobry,
Dzięki za odpowiedź.
Właśnie o to chodzi, a u mnie nie ma w ogóle tej informacji o dźwięku, na żadnym kanale.
Pozdrawiam,
A. Sz.

Sent from Android device
profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

A sprawdzałeś  w ustawieniach dekodera czy jest włączona opcja Dolby Audio w zakładce dźwięk i obraz? , czasami po update te wartości się zerują . Powinno być wl. 

ewentualnie jeszcze docisnąć przewód hdmi i tu i tam . Bo w tv nawet jak wychodzi do kina czy innego urządzeni to bez znaczenia bo on tu pokazuje wejściowy czyli co idzie z dekodera . Ewentualnie zadzwonić do UPC mi się jeden TVBox już zwalił , czerwona lampka i koniec oglądania , wymienili i byli zdziwieni bo te urządzenia są bezawaryjne , no ciekawe 

profile.country.PL.title
Andszym50
Poszukiwacz

Hej,
Oprócz telefonu do UPC, to wszystko sprawdziłem.
Dzięki.
Pozdrawiam,
A.Sz.

Sent from Android device
profile.country.PL.title
Andszym50
Poszukiwacz

Dzień dobry,

Znalazłem rozwiązanie: jeśli oglądam i słucham przez głośniki telewizora lub słuchawki, informacja o dźwięku się pojawia.

Natomiast jeśli mam ustawione na system audio Sony HT-A9 ( a najczęściej tak mam ustawione ), to tej informacji nie ma.

Mam tę informację tylko na wyświetlaczu jednostki sterującej HT-A9.

Pozdrawiam,

Andrzej Szymoniak

profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

 A czy ten sprzęcik jest podłączony dokładnie tak jak na instrukcji czyli do gniazda w TV z oznaczeniem eARC /ARC ? Bo tak musi być podłączony i w TV w opcjach wyjścia audio wtedy należy albo włączyć eARC albo ustawić na auto . 

IMG_2277.png