anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

problem z laptopem i baterią

ROZWIĄZANE
lukazs
Nowicjusz

problem z laptopem i baterią

witam

posiadam rocznego vaio sve1712s1eb do tej pory działał bez zarzutu ale dwa dni temu wyłączył sie i wogóle nie reagował na jakiekolwiek polecenia . dziś postanowiłem sprubować go uruchomić i ku mojemu zdziwieniu włączył sie normalnie ale bateria miała 0% a laptop był bez przerwy w ładowarce (przed wyłączeniem). laptop szedł jakieś 2godz i znów sie wyłączył. odczekałem godzinkę i uruchomiłem go ale tym razem tylko na wpietej ładowarce bez bateri idziała normalnie.Mam pytanie czy to oznaka awari bateri czy mogło coś sie stać w laptopie? drugie pytanie jeżeli to bateria to czy podlega takiej samej gwarancji jak laptop ? i czy aby wymienić baterie na gwarancji muszę oddać całego laptopa?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Dzień dobry!

 

Przekazałam Twoje zapytanie do Sony Support. Istnieje kilka sposobów, które mogłyby usunąć usterkę. Poniżej podaję je wszystkie:

 

I. Można wyłączyć funkcję ISB Utility i sprawdzić czy problem występuje.

Aby to zrobić:

1. Proszę wyłączyć notebook
2. Proszę odłączyć zasilacz
3. Proszę wyjąć baterię
4. Proszę podłączyć zasilacz (nie wkładać baterii)
5. Proszę uruchomić notebook
6. Proszę wejść do PULPITU, wcisnąć przycisk WINDOWS + X
2. Proszę wybrać URUCHOM i w polu wyszukiwania wpisać: msconfig i wcisnąć ENTER
7. Proszę w oknie "konfiguracja systemu" wybrać zakładkę "uruchamianie"
8. Proszę wybrać TASK MANAGER
8. Proszę zaznaczyć prawym przyciskiem myszy "ISB Utility" wybrać "wyłącz"
9. Proszę zrestartować notebook
10. Proszę wyłączyć notebook
11. Proszę włożyć baterię
12. Proszę włączyć notebook i sprawdzić czy problem występuje.

 

II. Powrót do ustawień systemu sprzed usterki według zaleceń z poniższego linka:
Część: Przywracanie komputera do stanu z wcześniejszego punktu w czasie

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/restore-refresh-reset-pc

 

III. Reinstalacja systemu według wskazówek z poniższego linka:
Część: Usuwanie wszystkich danych i ponowne instalowanie systemu Windows

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/restore-refresh-reset-pc

 

IV. Jeśli problem występuje być może będzie trzeba zaopatrzyć się w nowy akumulator.
Gwarancja na baterię wynosi 6 miesięcy od daty zakupu notebooka.

Koszt nowej baterii na dziś to: 451,18 PLN.

 

Jeśli problem pozostanie, skontaktuj się proszę z Sony Support (customersupport.pl@eu.sony.com). Bardzo ważne jest byś w miarę możliwości wiedział, czy problem występuje po stronie komputera czy baterii. W zależności po której stronie wystąpi problem, zostaną podjęte odpowiednie kroki.

 

Życzę pomyślnego rozwiązania sprawy!

 

Karolina_L

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Dzień dobry!

 

Przekazałam Twoje zapytanie do Sony Support. Istnieje kilka sposobów, które mogłyby usunąć usterkę. Poniżej podaję je wszystkie:

 

I. Można wyłączyć funkcję ISB Utility i sprawdzić czy problem występuje.

Aby to zrobić:

1. Proszę wyłączyć notebook
2. Proszę odłączyć zasilacz
3. Proszę wyjąć baterię
4. Proszę podłączyć zasilacz (nie wkładać baterii)
5. Proszę uruchomić notebook
6. Proszę wejść do PULPITU, wcisnąć przycisk WINDOWS + X
2. Proszę wybrać URUCHOM i w polu wyszukiwania wpisać: msconfig i wcisnąć ENTER
7. Proszę w oknie "konfiguracja systemu" wybrać zakładkę "uruchamianie"
8. Proszę wybrać TASK MANAGER
8. Proszę zaznaczyć prawym przyciskiem myszy "ISB Utility" wybrać "wyłącz"
9. Proszę zrestartować notebook
10. Proszę wyłączyć notebook
11. Proszę włożyć baterię
12. Proszę włączyć notebook i sprawdzić czy problem występuje.

 

II. Powrót do ustawień systemu sprzed usterki według zaleceń z poniższego linka:
Część: Przywracanie komputera do stanu z wcześniejszego punktu w czasie

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/restore-refresh-reset-pc

 

III. Reinstalacja systemu według wskazówek z poniższego linka:
Część: Usuwanie wszystkich danych i ponowne instalowanie systemu Windows

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/restore-refresh-reset-pc

 

IV. Jeśli problem występuje być może będzie trzeba zaopatrzyć się w nowy akumulator.
Gwarancja na baterię wynosi 6 miesięcy od daty zakupu notebooka.

Koszt nowej baterii na dziś to: 451,18 PLN.

 

Jeśli problem pozostanie, skontaktuj się proszę z Sony Support (customersupport.pl@eu.sony.com). Bardzo ważne jest byś w miarę możliwości wiedział, czy problem występuje po stronie komputera czy baterii. W zależności po której stronie wystąpi problem, zostaną podjęte odpowiednie kroki.

 

Życzę pomyślnego rozwiązania sprawy!

 

Karolina_L