anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Vaio 15fite - problem z łącznością Wi-Fi, dostęp ograniczony !! Pilne

marekzajc
Poszukiwacz

Sony Vaio 15fite - problem z łącznością Wi-Fi, dostęp ograniczony !! Pilne

Witam,
jestem "szczęśliwym użytkownikiem" " super" laptopa. Wszystko dotąd było w porządku, aż tu nagle przy zmianie adresu zamieszkania i nowym routerze zaczeła się tragedia.
Mianowicie chodzi o to że gubi sygnał łączności, internet jest ale po czasie na ikonce pojawia się trójkąt żółty i wyświetla się napis Ograniczone !!!! wystarczy włączenia i wyłączenia trybu samolotowego i internet już jest , ale też tylko na chwile. Częstotliwość gubienia to od 1 minuty- do 1 godziny. Reszta urządzeń widzi sieć. Przy włączeniu Hot spota  z telefonu dzieje sięto samo. Internet na kablu jest. Systemowe Rozwiązywanie problemów nie pomogło, konfiguracja routera też nie, nawet przeinstalowanie systemu nic nie daje.
Czytałem i próbowałem już wszystkiego.
Proszę o pomoc, naprawde bardzo. W czym tkwi problem i jak go naprawić.
Albo złame na kolanie laptopa i wszystkich ze sklepu którzy mi go poradzili.

Dzięki, Pozdrawiam

3 ODPOW. 3
marekzajc
Poszukiwacz

Czytałem posty i od razu wyjaśnie, zrobiłem już wszystko we właściwosciach karty, połączenia IPv6 w ogóle nie ma, jest brak dostępu do sieciu, pomimo tego że poodznaczałem tak jak powinno się, odznaczyłem również " zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia... w konfiguracji. Sterowniki nowe i stare nie pomagają.
Odinstalowałem również McAfee i też brak poprawy....

Tyle pieniędzy wydane i jak narazie same problemy. Pomijam wieszanie się stron i całego kompa, nagłej utraty uprawnień administratora i wszystkich kafelek. Do tej pory przeżyłem, zrobiłem format i kafelki wróciły, ale komputer nie pracuje lepiej...ale brak internetu to już przesada gruba

marekzajc
Poszukiwacz

Dodam jeszcze że wczesniej nie było taki problemów, ponieważ laptop był cały czas pod kablem,zamknięty leżał pod telewizorem, korzystałem z klawiatury i myszki bezprzewodowej. Teraz dopiero wychodzi problemy z WIfi.

Dzięki za jakąkolwiek pomoc.

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Witaj, 

 

jeżeli próbowałeś już standardowych w tym przypadku kroków i problem wciąż istnieje, Twoja sprawa może wymagać indywdualnego podejścia. Polecam skontaktować się ze wsparciem technicznym Sony mailowo pod adresem: customersupport.pl@eu.sony.com lub zadzwonić na numer 801 382 462 (linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku). 

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia w rozwiązaniu sprawy, 

Barbara_K