anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY VAIO MULTI-FLIP 14

ROZWIĄZANE
Majka87
Nowicjusz

SONY VAIO MULTI-FLIP 14

Witam wszystkich, którzy zamierzają kupić ten komputer lub jakikolwiek sprzęt firmy SONY. Ja jako dotychczasowa zwolenniczka nowinek SONY, posiadająca telewizor Sony, telefon Sony i inne urządzenia tej marki jestem totalnie zszokowana i zawiedziona bezradnością jaka mnie dopadła w związku z niechęcią pracowników Sony w celu rozwiązania problemu z komputerem. Otóż kupując laptopa SONY VAIO Multi-flip 14 byłam zachwucona... dopóki go nie włączyłam. Ekran zaczął przeskakiwać, włączały sie same aplikacje, apartat cykał zdjęcia, nie nie można było na nim zrobić, bo nie można było zaponawać nad ekranem. Sony przysłał kuriera, zrobiono LCD kalibrację oraz zaktualizowano BIOS. Otrzymałam koputer z naprawy i okazało się, że w centralnym punkcie monitora wyświetlacza jest ogromna szara kropka, która wygląda jak uwięziony kurz a nie niestety jak brak piksela. Odpisano mi, po tym jak wysłałm zdjęcie usterki, że nie podlega ona gwarancji, czyli cóż mam kompa za 4000 zł, w monitorze uwięziony jakiś brud i Sony nie bierze za to odpowiedzialności. Bardzo fajnie :slight_smile:

Nie polecam nikomu, co najwyżej wrogowi.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Witaj,

 

Polecam skontaktować się ze wsparciem technicznym Sony mailowo pod adresem: customersupport.pl@eu.sony.com lub zadzwonić na numer 801 382 462 (linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku). 

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia w rozwiązaniu sprawy, 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Witaj,

 

Polecam skontaktować się ze wsparciem technicznym Sony mailowo pod adresem: customersupport.pl@eu.sony.com lub zadzwonić na numer 801 382 462 (linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku). 

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia w rozwiązaniu sprawy,