anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony VAIO VPC-YB3V1E/S i problemy z matrycą

Piotr1911
Początkujący

Sony VAIO VPC-YB3V1E/S i problemy z matrycą

Witam.
Chciałbym opisać problem za 2000zł jaki zafundowałem sobie ponad 3 tyg temu.
Otóż kupiłem Sony VAIO VPC-YB3V1E/S w salonie komputronika. Parametry Vaio były prawie takie same jak tańszej konkurencji.. ale stwierdziłem że wolę trochę dopłacić i mieć porządny sprzęt, niestety pomyliłem się. W pierwszych dniach podświetlanie matrycy migało, obojętnie w jakim systemie i w jakim momencie rozruchu systemu, po prostu co jakiś czas chaotycznie sobie migało. Następnym problemem jaki pojawił się w pierwszych dniach użytkowania sony to migające paski w prawym górnym rogu. W pierwszym tygodniu komputer został wysłany na gwarancji, serwis wymienił płytę główną i moduł bluetooth (?), po powrocie sprzętu miałem nadzieję ze serwis rozwiązał mój problem i postanowiłem nie zgłaszać porysowanej klapki co bardzo mnie zezłościło (nie po to kupuje za ponad 100zł jakieś etui i płyny konserwujące żeby te ch*** w serwisie grali nim w ping ponga!). Nic bardziej mylnego. Tego samego dnia wieczorem pojawiły się te same znajome paski. Skontaktowałem się z serwisem, nagrałem nawet filmik ze wspaniałymi paskami, ale dzisiaj dostałem właśnie telefon że serwis i ich INŻYNIEROWIE nie są w stanie odtworzyć usterki a jeśli chce żeby została wymieniona klapka matrycy to będzie mnie to kosztować od 700zł do 1000zł przy cenie nowego komputera 2000zł. ABSURD JAKIŚ. Co mam z tym wszystkim zrobić bo nie ogarniam? Czy nagrany filmik nie może być dla nich dowodem? Ciekawe że u nich wszystko ok a jak tylko odbiorę laptopa to sobie miga. Po tym jak traktowani są starzy klienci przez serwis sony nie kupie już więcej ich produktów, a właśnie zastanawiałem się nad Sony Xperią S.

5 ODPOW. 5
spolDon1fhkbr
Początkujący

A czemu sprzedawca nie wymienił laptopa? Skoro laptop od razu nie działał to czemu serwis? Jest nawet specjalna procedura jeśli laptop nie działa do 2 tyg od sprzedaży. Należy wtedy wymienić na nowy. Niestety musi to zrobić sprzedawca, a nie serwis...

Teraz na Twoim miejscu oddał bym laptop sprzedawcy, że nie jest zgodny z umową (nie działa) i żądasz wymiany lub zwrotu pieniędzy. Tylko pamiętaj to nie chodzi o gwarancję! Jakbyś miał problemy to śmiało ciśnij do rzecznika praw konsumenta, oni od razu wyciągną swoje wzory takich pisemek dziwnej treści.

Piotr1911
Początkujący

mogę go oddać sprzedawcy? Laptop już teraz ma 3 tygodnie i ślady użytkowania jest szansa że sprzedawca go przyjmie?
Kiedy kontaktowałem się ze sprzedawcą przed pierwszym serwisem odpowiedział mi że mogę go oddać tylko do salonu a oni następnie oddadzą go na gwarancji producenta, wiec postanowiłem ominąć dodatkowe wożenie sony do salonu.


W linku filmik z migającymi paskami
http://www.youtube.com/watch?v=oWxfCjwZ ... e=youtu.be

spolDon1fhkbr
Początkujący

Do 6 (a w sumie 😎 miesięcy prawo stoi po Twojej stronie. Jeśli sam nie czujesz się na siłach idź/skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumenta (ja nie jestem od tłumaczenie 100 raz na czym to polega). Ze śladami użytkowania może być problem i mogą go chcieć naprawiać, ale prawo i tak stoi po Twojej stronie. Sprzedawca niestety trochę się pozbył problemu odsyłając Cie od razu na serwis skoro jak mówisz laptop od początku stwarzał problemy. Trzeba było do niego przyjść i zażądać od razu egzemplarza wolnego od wad. Co prawda ta procedura od strony Vaio już nie zadziała, ale nadal masz inne możliwości.

Piotr1911
Początkujący

Ok dzięki za odpowiedz
postaram się załatwić to sprawę tak jak radzisz

spolDon1fhkbr
Początkujący

Daj potem znać jak się rozwiązała sprawa.