anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Tablet Sony Z2

profile.country.PL.title
ojciec2008
Użytkownik

Tablet Sony Z2

Witam. Po zakończonej gwarancji, już trzeci raz zrobił się czarny ekran (nagle się wyłączył) w tablecie. Co można zrobić by go spowrotem włączyć.

Proszę o pomoc.

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Cześć,

 

Warto zaglądnąć na forum dedykowane specjalnie produktom mobilnym - smartfonom, tabletom, smartwatchom tutaj: https://talk.sonymobile.com/

Tam z pewnością znajdzie się o wiele więcej wątków, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu. Prócz tego rekomendujemy kontakt z supportem :slight_smile: https://support.sonymobile.com/pl/

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony