anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

VAIO-PORAŻKA

DignumViri
Nowicjusz

VAIO-PORAŻKA

Witam Serdecznie

 

Miesiąc temu kupiłem Sony Vaio, mniejsza o model bo i tak nie ma to znaczenia z tego co widze ludzie mają z nimi mnóstwo problemów.

Chciałem tylko napisać, że szczerze żałuje tego zakupu, bateria trzyma mi godzine czasu, głośniki przy 70% głośności w wielu momentach szczególnie tonach wysokich różnego rodzaju muzyki charczą jakby nie miały w ogóle mocy.....Przerabiałem, również problem z czarnym ekranem i białą strzałką....skończyło się reinstalacją systemu...oczywiście wszystkie dane poszły w niepamięć....także bez komentarza..miałem hp przez 3 i pół roku i non stop chula ładnie...a to jest jakaś tragedia....gry się same wyłączają sony vaio uptade non stop woła o aktualizacje....oczywiście wszystkie to chore programy wyrzuciłem ale dalej czasem zamula komp pewnie przez chory system windows 8, którego nie można ustawić według własnych preferencji bo ostatecznie trafiasz na punkt gdzie właśnie po wprowadzeniu konfiguracji systemu zawiesza się......

Zawsze marzył mi się VAIO....ale to jest jakiś s***.....i dysk ciągle działa na 100% obrotach ŻENADA!!!!! Już go skanowałem różnymi programami ciągle jest coś usuwane ale on i tak wywala swoje błędy.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Witaj,

 

Przykro mi, że doświadczasz problemy z VAIO.

Z informacji jakie podałeś wynika, że Twój model jest na gwarancji. 

Jeśli masz jakiekolwiek uwagi do jego funkcjonowania, skontaktuj się proszę z infolinią.

 

Dział Obsługi Klienta Sony Europe:

Godziny:
Pn.-Pt. 09.00-18.00

 
 

 

Adres: ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
Telefon: 0 801 382 462
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

 

Miło by było, gdybyś jednak podał model, który posiadasz.

Być może użytkownicy posiadający te same VAIO mogliby Ci pomóc. :slight_smile:

 

Pozdrowienia!

andyx.
Poszukiwacz

Doświadczenia z uzytkowania są różne, mam 2 VAIO, jeden juz 7 lat, drugi 3. maja one swoje zalety ale tez i wady.

Jak z kazdym sprzętem trzeba się nauczyć rozwiązywać lub omijać wady, bo inaczej sprzęt bedzie przyczyną irytacji a nie narzędziem do pracy/nauki czy zabawy.

Nie jestem przywiązany do firmy SONY, ale jakoś poważnie mnie nie zawiodła :slight_smile:

tak przy okazji Laptop HP Pavillon przywieziony przez kolegę ze stanów uległ awarii po 30 dniach użytkowania,

drobiazg w sumie :slight_smile: padła płyta główna... okazało się, że gwarancja ze stanów nie działa w europie... wiec naprawa była odpłatna po 30-40 dniach (naprawa we Włoszech) dostał sprawny komputer płacąc cos kolo 1300zl