Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie,
Od kilkunastu miesięcy używam powyższego laptopa. Od kilku dni zauważyłem, że lewy przycisk touchpada działa nieprawidłowo, mianowicie nie zawsze reaguje na naciśnięcie. Czasem trzeba nacisnąć go 3-4 razy, żeby zareagował. Przy czym siła nacisku nie ma znaczenia. Proszę o pomoc, czy to kwestia sterownika, czy może jakiegoś zanieczyszczenia na styku przycisku (jeśli tak to jak się do niego dostać żeby go oczyścić), czy po prostu uszkodzenie mechaniczne i trzeba zgłosić reklamację.
Pozdrawiam.
w modelu bliźniaczym VGN-NW21MF mam dokładnie ten sam problem - od kilku dni przestał działać lewy przycisk touchpada - a szczerze powiem niewiele go używałem - mam permanentnie podłączoną myszkę...
również się zastanawiam czy zgłaszać problem... gdyż w servisie nastraszyli mnie, że laptop będzie wysłany za granicę do naprawy - trzeba czyścić go z danych i czekać dwa tygodnie na powrót...
jakaś masakra...
Nie wiem kto udziela tak dziwnych informacji, ale na infolinii VAIO dokładnie opisują jak bedzie wyglądać naprawa. Szybkość działania serwisu jest bardzo duża, mimo ze serwis jest w Niemczech. U mnie było tak - wysłałem w czwartek, a poniedziałek był z powrotem. Dodatkowo o wszystkim byłem informowany SMS-ami.
Gdyby mi przydarzył się problem z jakimś przyciskiem, nawet bym się nie zastanawiał tylko wysyłał. Od tego jest w końcu gwarancja, a od narzekania samo się nie naprawi.
Pozdrawiam,
@Lajam: Mieszkasz na granicy czy co?:D
Mojego vaio kurier odebrał w środę około 12.00 i dopiero w poniedziałek dostałem sms, że dotarł do serwisu.
We wtorek sms, że odsyłają(niestety kurier odebrał w środę - bo zgłoszenie było po 15). U mnie był na czwartek ~15tej.
Tak więc serwis jest szybki, jedyne co to UPS można się czepiać... Bo powinni dostarczyć go do końca dnia w czwartek... I miałbym pewnie go z powrotem w poniedziałek lub wtorek.
Na infolinii uprzedzali że 5 - 10 dni roboczych to potrwa(łącznie z przesyłką), ale z taką bzdetą jaką jest przycisk to będzie naprawiony w 1 dzień jak mój.