Podziel się wrażeniami!
Witam
Mam obecnie w firmie ok 200 laptopów z gwarancjami realizowanymi na miejscu w firmie (bądź jakimkolwiek podanym adresie przebywania uszkodzonego sprzętu) z naprawą "Next buisnes day" i wiem jaki to luksus.
Wychodząca nowa seria Vaio Z zainteresowała mnie na tyle, że byłbym skłonny zakupić kilkanaście sztuk (może więcej jak znalazłyby uznanie pracowników), gdyby nie informacja, że trzeba ten sprzęt serwisować w trybie "door-to-door".
Czy to faktycznie jedyna możliwość?
Czy sprzęt zastępczy na czas naprawy jest dostępny?
Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie? Nie wyobrażam sobie by prezes firmy musiał wysyłać swoje narzędzie pracy kurierem do serwisu przebywając w tym czasie w delegacji...
Takie zakupy drogi Kolego realizuje się nie przez forum tylko przez odpowiednie umowy w których pewne rzeczy się negocjuje z odpowiednim przedstawicielem danej Firmy
Dziwne, masz 200 komputerów i o tym nie wiesz? Kupujesz je w detalu w Media czy jak - nie rozumiem
Mobor, zgaduję że te 200 komputerów jest firmy Dell, gdzie zwykły Kowalski może kupić sprzęt z gwarancją NBD (o ile chce wyłożyć konkretne pieniądze).
Myślę, że pytanie o warunki zakupu kilkunastu topowych modeli Sony, za których wartość kupiłbyś Mercedesa powinno się kierować bezpośrednio do polskiego oddziału Sony Europe Ltd. na ul. Ogrodowej 58 w Warszawie.
jsobolew napisał(a):
Mobor, zgaduję że te 200 komputerów jest firmy Dell, z gwarancją NBD .
Myślę, że pytanie o warunki zakupu kilkunastu topowych modeli Sony, powinno się kierować bezpośrednio do polskiego oddziału Sony Europe Ltd. na ul. Ogrodowej 58 w Warszawie.
mobor napisał(a):
Takie zakupy drogi Kolego realizuje się nie przez forum tylko przez odpowiednie umowy w których pewne rzeczy się negocjuje z odpowiednim przedstawicielem danej Firmy
Dziwne, masz 200 komputerów i o tym nie wiesz? Kupujesz je w detalu w Media czy jak - nie rozumiem
Lates, tu na forum raczej trudno oczekiwać precyzyjnej odpowiedzi osób z Sony dlatego, że nie jest to oficjalna platforma komunikacji między firmą a Klientem.
Forum jest miejscem dla użytkowników produktów Sony, a Ci w 99,9% nie są w stanie udzielić precyzyjnej odpowiedzi TAK/NIE w przypadku pytań takich jak Twoje.
Z informacji jakie ja posiadam wynika, że serwis Vaio jest w Niemczech.
Działa szybko i sprawnie (o czym sam się przekonałem). Nie dotarły do mnie żadne sygnały, aby dla Vaio przewidziane były takie usługi jakie świadczy DELL - NBD (być może obecność ich fabryki w Polsce ma również wpływ na dobre funkcjonowanie tej usługi).
Pozdrawiam,
Lates napisał(a):
Cały czas chodzi mi tylko o serwis i jego warunki. Z odpowiedzi (których brak) zaczynam się zastanawiać czy ktokolwiek kupuje VAIO do firm w naszym kraju.