anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Vaio w firmie - czy to dobry pomysł ??

Lates-----
Początkujący

Vaio w firmie - czy to dobry pomysł ??

Witam

Mam obecnie w firmie ok 200 laptopów z gwarancjami realizowanymi na miejscu w firmie (bądź jakimkolwiek podanym adresie przebywania uszkodzonego sprzętu) z naprawą "Next buisnes day" i wiem jaki to luksus.
Wychodząca nowa seria Vaio Z zainteresowała mnie na tyle, że byłbym skłonny zakupić kilkanaście sztuk (może więcej jak znalazłyby uznanie pracowników), gdyby nie informacja, że trzeba ten sprzęt serwisować w trybie "door-to-door".
Czy to faktycznie jedyna możliwość?
Czy sprzęt zastępczy na czas naprawy jest dostępny?

Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie? Nie wyobrażam sobie by prezes firmy musiał wysyłać swoje narzędzie pracy kurierem do serwisu przebywając w tym czasie w delegacji...

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
mobor-----
Użytkownik

Takie zakupy drogi Kolego realizuje się nie przez forum tylko przez odpowiednie umowy w których pewne rzeczy się negocjuje z odpowiednim przedstawicielem danej Firmy
Dziwne, masz 200 komputerów i o tym nie wiesz? Kupujesz je w detalu w Media czy jak - nie rozumiem

jsobolew
Początkujący

Mobor, zgaduję że te 200 komputerów jest firmy Dell, gdzie zwykły Kowalski może kupić sprzęt z gwarancją NBD (o ile chce wyłożyć konkretne pieniądze).

Myślę, że pytanie o warunki zakupu kilkunastu topowych modeli Sony, za których wartość kupiłbyś Mercedesa powinno się kierować bezpośrednio do polskiego oddziału Sony Europe Ltd. na ul. Ogrodowej 58 w Warszawie.

Lates-----
Początkujący

jsobolew napisał(a):

Mobor, zgaduję że te 200 komputerów jest firmy Dell, z gwarancją NBD .

Myślę, że pytanie o warunki zakupu kilkunastu topowych modeli Sony, powinno się kierować bezpośrednio do polskiego oddziału Sony Europe Ltd. na ul. Ogrodowej 58 w Warszawie.



Masz rację co do marki, i wiem jak to ułatwia biznes. Mam awarię, dzwonię i serwisant pojawia się w miejscu i czasie wskazanym przeze mnie i mam problem z głowy.

Modelu Z o którym mowa jeszcze nie ma w sprzedaży więc o czym miałbym rozmawiać?

Zadałem proste pytania jak inne firmy widzą u siebie laptopy VAIO i proces ewentualnych napraw gwarancyjnych. Jakie mają doświadczenia z tym związane.
Sadzę, że miejsce jest odpowiednie do tego typu dyskusji


mobor napisał(a):

Takie zakupy drogi Kolego realizuje się nie przez forum tylko przez odpowiednie umowy w których pewne rzeczy się negocjuje z odpowiednim przedstawicielem danej Firmy
Dziwne, masz 200 komputerów i o tym nie wiesz? Kupujesz je w detalu w Media czy jak - nie rozumiem



Drogi Kolego, czy ja złożyłem tutaj jakieś pytanie ofertowe?? Jak na razie nie kupuję tylko badam rynek... nie rozumiem czego nie rozumiesz :tongue_winking:

Cały czas chodzi mi tylko o serwis i jego warunki. Z odpowiedzi (których brak) zaczynam się zastanawiać czy ktokolwiek kupuje VAIO do firm w naszym kraju.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Lates, tu na forum raczej trudno oczekiwać precyzyjnej odpowiedzi osób z Sony dlatego, że nie jest to oficjalna platforma komunikacji między firmą a Klientem.

Forum jest miejscem dla użytkowników produktów Sony, a Ci w 99,9% nie są w stanie udzielić precyzyjnej odpowiedzi TAK/NIE w przypadku pytań takich jak Twoje.

Z informacji jakie ja posiadam wynika, że serwis Vaio jest w Niemczech.
Działa szybko i sprawnie (o czym sam się przekonałem). Nie dotarły do mnie żadne sygnały, aby dla Vaio przewidziane były takie usługi jakie świadczy DELL - NBD (być może obecność ich fabryki w Polsce ma również wpływ na dobre funkcjonowanie tej usługi).

Pozdrawiam,

jsobolew
Początkujący

Lates napisał(a):

Cały czas chodzi mi tylko o serwis i jego warunki. Z odpowiedzi (których brak) zaczynam się zastanawiać czy ktokolwiek kupuje VAIO do firm w naszym kraju.


Na tym forum 98% użytkowników to klienci detaliczni i szeregowi pracownicy, w związku z czym nie jest to najlepsze miejsce to uzyskiwania tego typu informacji.

Standardowo Sony nie oferuje napraw w miejscu wskazanym przez klienta, co nie oznacza że takiej usługi nie świadczy w ogóle. Tylko z moich domysłów wynika, że przy zakupie większej ilości topowych modeli mogłaby być możliwość bardziej indywidualnego podejścia do klienta. Aby to zweryfikować należałoby skierować zapytanie do jednego z przedstawicieli handlowych Sony VAIO.