anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

a77II

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Camarilli
Nowicjusz

a77II

Witam wszystkich,

 

na początku z góry zaznaczę ze jestem początkujący i może pytanie będzie banalne, ale muszę je zadać. Jak w tytule posiadam puszkę a77ii i oczywiście kilka obiektywow, ale umówmy sie nie sa one z górnej półki. Jak wiadomo inwestycja w dobre obiektywy to już pewien koszt a mam dostęp do dobrych obiektywów na canona wiec moje pytanie - Czy istnieje adapter mocowania sony a-mount - canon ? Z mocowaniem E nie ma problemu i w sieci można znaleźć natomiast z mocowaniem A już jest problem. Będę wdzięczny za każda poradę czy sugestie. Puszki nie chce narazie zmieniać, No chyba ze będę zmuszony.

Spoiler
 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

Po sprawdzeniu odległości mocowania szkieł Canona i Sony różnica między nimi wynosi 0,5 mm więc takiej grubości musiałaby być przejściówka - nie da się. Druga sprawa to elektronika. AF to pół biedy, można ewentualnie pracować w MF (oczywiście AF by nie było) ale Canon w EOS-ie we wszystkich obiektywach przysłonę ma sterowaną elektronicznie i tylko Canon wie jak działa ta elektronika (w Sony DSLR przysłona sterowana jest za pomocą popychacza czyli mechanicznie). Dlatego byłoby niemożliwe robienie zdjęć przy zadanej przysłonie.

Popularnymi przejściówkami do Sony A/ Minolta A były / sa przejściówki z M42.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

z A na C jeśli coś jest to tylko zwykła przelotka bez styków i AF.

profile.country.PL.title
piotruso
Znawca