anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Akumulator do NEX-5D

Rejmerek
Początkujący

Akumulator do NEX-5D

Witam!
Panowie zakupiłem Nexa-5D, jestem totalnym fotograficznym amatorem, ogólnie aparat rewelacja, ale.....Mam 2 pytania:
1)Czy wiecie coś na temat akumulatorów do tego aparatu?Mnie on doprowadza do furii , i myslę nad jego zwróceniem, rozładowuje się bardzo szybko i jestem pewien, że jeśli wyjdę na cały dzień z domu, z aparatem w ręku to zdjęcia będe mógł pstrykać pewnie ok. tylko 3 godz. Czy to norma w tym aparacie, że akumulator rozładowuje się tak szybko?Czy może sprzedano mi trefny bądź uszkodzony?
2)Jestem laikiem więc może to pytanie będzie smieszne. Mam kartę pamięci 4GB,a chodzi mi o nagrywanie filmów FullHD. Przy mojej karcie mogę nagrywać tylko 30 min., czy jeśli kupię kartę 8GB lub większą to czy możliwości nagrywania się zwiększą?
Proszę o pomoc i informację.
z góry Dziękuje.
Rejmerek

11 ODPOW. 11
profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Ad1. Masz jak najbardziej sprawny akumulatorek. Po prostu duży wyświetlacz z dużą rozdzielczością pobiera dużo prądu. Podczas 3godzinnego spaceru zrobiłem ok 100zdjęć i kilkanaście minut filmu (ok 1GB danych) i aku pokazywało 40%naładowania, więc pewnie jeszcze około 1,5godziny by wystarczyło. Wszystko zależy jak długo kadrujesz zdjęcie i jak długo i często je później oglądasz na ekranie.

Ad2. Tak jak kupisz kartę 8GB to będziesz mógł nagrać 1godzinę.

Rejmerek
Początkujący

Dzięki za szybką odpowiedź.
Już martwiłem się, że sprzedano mi niesprawny akumulator i naprawdę nosiłem się z zamiarem zwrócenia.
Szkoda, że te baterie tak szybko padają, będzie trzeba pewnie kupić drugą:)
Pozdrawiam

oldguest
Początkujący