- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
cashback
Wystąpił problem podczas wypełniania formularza cashback, na stronie widnieje informacja o cashbacku obejmującym zakupy od 23.04 jednak kiedy wpisuję datę 30 wyskakuje błąd że podana data nie upoważnia mnie do skorzystania z promocji cashback. Czy ktoś jeszcze spotkał się z tym problemem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam komunikat, data zakupu 04/05/2018 teoretycznie też nie upowaznia do cashback.
Ewidentnie jest to błąd programowania...
Wstyd Sony Polska...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo. Kamera kupiona 24-04-2018
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tena sam problem, zakup dokonany 25.04.2018r. Mam nadzieję że szybko to naprawią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli macie problemy, skontaktujcie się z działem wsparcia pod tym adresem
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/contact/email?cam=Cashback-DIME-Summer-2018-Poland
O ile, to możliwe, proszę śledzić dedykowany wątek tutaj - https://community.sony.pl/t5/blog-sony/cashback-odbierz-zwrot-do-5-000-zl/ba-p/2456899
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziekuje za przesłanie linku do pomocy technicznej.
Telefon do support tez mam...
Drogie Sony Polska, dlaczego jest wam tak trudno przygotować i sprawdzić poprawność skryptu na stronie PRZED uruchomieniem całej akcji?
Tak oczywista rzecz...
Naprawdę zależy wam na słabej opinii całej rzeczy wkurzonych użytkowników, którym przesyłacie opcje ZGŁASZANIA (nie rozwiązania) problemu?
Stona dalej nie działa poprawnie... System odrzuca wnisoki z prawidłową datą zakupu....
🤦♂️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Loorhaan napisał(a):
Stona dalej nie działa poprawnie... System odrzuca wnisoki z prawidłową datą zakupu....
🤦♂️
Sprawa jest zgłoszona. Nie ma się co martwić. Każdy kto skorzystał z promocji, na pewno dostanie swój zwrot.
Cierpliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście...
To nie kwestia zamartwiania się bo koniec końców akcja się wydarzy.... 🤞
Może Sony wyciągnie wnisoki na przyszłość i po prostu dopilnuje osoby przygotujące akcję od strony technicznej , kontrolujące wykonawcę i osoby zatwierdzające ...
Nie ma drugiej szansy na zrobienie pierwszego wrażenia...
A dobrą opinię buduje się długo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście fajnie byłoby, gdyby wszystko szło jak po maśle, ale nie sądzę by przeszkody, jakie teraz napotkały osoby korzystające z promocji, były na tyle dolegliwe by ogólnie akcję uznać za porażkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mycu-10. dzięki za czujność! Zespół pracujący nad funkcjonalnością strony wlaśnie zabiera się za usprawnienie rejestracji!
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »