anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jaki obiektyw? a350

Cezeriusz
Początkujący

Jaki obiektyw? a350

Witam wszytskich uzytkownikow lustrzanek Sonego.
Ostatnio zaczęła mnie interesować fotografia. Zdecydowałem się zakupić Sony alfa 350, ale nie mam pojęcia jaki obiektyw wybrać jak dla amatora. Nie znam się kompletnie na tych wszytskich oznaczeniach i o co tak naprawde chodzi z tymi mm podawanymi przy nazwach obiektywów. Wiem natomiast jedno... zależy mi żeby był duży zoom. Co byscie nie drogiego polecili?

Dodam jeszcze ze mam w domu alfe 200 z takim obiektywem: Sony DT 18-70 mm f/3.5-5.6. i wydaje mi się troche mało tego zoomu...

5 ODPOW. 5
digo-----
Początkujący

Witam
Rozumiem, że zoom jest dla Ciebie bardzo ważny, a dobry zoom uzyskasz kupując obiektyw typu telezoom. Moja propozycja to SAL-75300.

profile.country.PL.title
SZFENDAK
Poszukiwacz

Obiektywów godnych polecenia jest kilka, wszystko zależy od tego co Cię interesuje i ile masz na to kasy. A w ogóle to znajdziesz odpowiedź na forum tylko trzeba trochę poszukać i poczytać ;)

profile.country.pl_PL.title
dejmien
Nowicjusz

temat rzeka..

ale jeśli masz ograniczony budżet i chcesz zoom'a, a 18-70 to dla Ciebie za mało to myślę, że do amatorskich rozwiązań zainteresuj się obiektywem Sony DT 18-200 F/3,5-6,3 czy też np. odpowiednikiem Sigmy 18-200 F3.5-6.3 DC. Jeszcze większy zoom? Sony DT 18-250 mm f/3.5-6.3.

Jak kto woli, ja bym i tak osobiście ani jednego spośród wyżej wymienionych nie wybrał... za ciemne szkła i wg wolę wybrać 2 jaśniejsze zoom'y pokrywające cały zakres .

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

dejmien napisał(a):

za ciemne szkła i wg wolę wybrać 2 jaśniejsze zoom'y pokrywające cały zakres .


18-55? :shock: :o Czy ja o czymś nie wiem?? To nowy kit Sony?