anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Pomoc w wyborze obiektywów do Sony Alpha DSLR A450

profile.country.PL.title
Konri8
Poszukiwacz

Pomoc w wyborze obiektywów do Sony Alpha DSLR A450

Hej, chcę kupić 2 obiektywy do tego aparatu. 7 lat fociłem na standardowym sprzęcie bez dodatków, a teraz chcę spróbować czegoś nowego. Interesuje mnie obiektyw do macro oraz do fotografii krajobrazów, natury z przyzwoitym przybliżeniem. Chciabym kupić również statyw. Budżet jakim dysponuję to maksymalnie 2500 zł  na jeden obiektyw. Ktoś pomoże, bo nie znam się kompletnie i dopiero zaczynam zgłębiać temat ? 

13 ODPOW. 13
profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Budżet masz dość ograniczony, ale możesz rozejrzeć się za obiektywem 50mm 2.8 (SAL50M28), albo 100mm 2.8 (SAL100M28). Jaka jest minimalna odległość, od fotografowanego obiektu, na jaką możesz się zbliżyć? Do krajobrazów będziesz potrzebował czegoś szerokiego, np. SAL1118, SAL24F20Z (przekracza 2x budżet). Tutaj wybór jest szeroki, możesz sprawdzić obiektywy konkurencji, np. Sigmy 10-20 mm, albo manualne Samyang 14 lub 20 mm. Natomiast do natury polecałbym SAL70400, SAL70300 lub SAL70200 jednak ich cena jest znacznie powyżej twojego budżetu.

profile.country.PL.title
Konri8
Poszukiwacz

 Myślę, że będzie to około 20cm.

Ciężki wybór w takim razie, myślałem, że w tej cenie znajdzie się coś rozsądnego. W każdym bądź razie jutro sprawdzę te tańsze proponowane przez ciebie obiektywy :slight_smile:

profile.country.PL.title
Mar_Jan
Doradca