annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SVP132A1CM drivers?

OPGELOST
AliBabbah
Nieuw

SVP132A1CM drivers?

Hallo,

 

Ik heb net de SVP132A1CM Sony VAIO ultrabook gekocht en heb gelijk Windows 8.1 opnieuw geinstalleerd omdat ik alle voorgeinstalleerde software niet wil hebben.

 

Nu zit ik op een schone installatie maar missen enkele drivers. Ik zie dit model echter nergens op de Sony website terwijl ik toch zeker weet dat ik het modelnummer goed opgeschreven heb. 

 

Waar kan ik de drivers vinden? 

 

SVP132A1CM (model)

 

Bedankt

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
sony171
Ontdekker

 1 . ga je naar deze site www.sony.com 

 2 . Support  >Electronics >   drivers klikken 

 3 . en dan voer je uw modelnummer in 

 4 . Installeer eerst de windows 8 drivers 

 5 . dan pas de windows 8.1 Drivers 

  

 moesten de problemen nog altijd niet verholpen zijn ga dan naar Apparaatbeheer in Configuratiescherm de drivers die nog niet in orde zijn klik dan op de driver waar er een geel vraagteken of blauw word getoond  

ga dan naar eigenschappen > Details dan wordt er een fout code aangeven en kopieren deze & op het internet zal je al rap de juiste driver vinden voor het probleem 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo allemaal, 

 

Sony heeft zojuist bevestigd dat men voor de SVP132A1CM de volgende drivers kan downloaden: http://www.sony.nl/support/nl/product/SVP1321C5E

 

Mvg, 

Arthur

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
sony171
Ontdekker

 1 . ga je naar deze site www.sony.com 

 2 . Support  >Electronics >   drivers klikken 

 3 . en dan voer je uw modelnummer in 

 4 . Installeer eerst de windows 8 drivers 

 5 . dan pas de windows 8.1 Drivers 

  

 moesten de problemen nog altijd niet verholpen zijn ga dan naar Apparaatbeheer in Configuratiescherm de drivers die nog niet in orde zijn klik dan op de driver waar er een geel vraagteken of blauw word getoond  

ga dan naar eigenschappen > Details dan wordt er een fout code aangeven en kopieren deze & op het internet zal je al rap de juiste driver vinden voor het probleem 

Ik heb het zelfde probleem..

Sucks big time..

Ik vind op geen enkele Sony Website mijn model nr terug..

xtreem1988
Nieuw

Kan iemand hier van sony eens werk van maken aub? Ik heb ook dit model en dit is enorm storend! Kunnen we desnoods de nieuwere intel drivers veilig installeren als we via apparaatbeheer de drivers verwijderen en opnieuw opstarten? Het is vreemd dat de intel drivers zo veel nieuwer zijn dan die van sony...

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo allemaal, 

 

Sony heeft zojuist bevestigd dat men voor de SVP132A1CM de volgende drivers kan downloaden: http://www.sony.nl/support/nl/product/SVP1321C5E

 

Mvg, 

Arthur