anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Akademia Sony Centre

piotr111
Początkujący

Akademia Sony Centre

Witam chciałbym poznać wasze opinie na temet kursów organizowanych przez Akademia Sony Centre, jestem początkujący i chyba potrzebny mi jest jakiś kurs. Proszę o wasze opinie.

11 ODPOW. 11
profile.country.pl_PL.title
Lars..
Początkujący

Najlepszą metodą "kursowania" jest poczytanie w necie, jak co zrobić, wprowadzeniu tego w życie - czyli zrobieniu zdjęć i zaprezentowaniu ich na forum. Koleżanki i Koledzy, bez owijania w bawełnę, wskażą błędy i na pewno poradzą, co z nimi zrobić. 8-)

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

Lars napisał(a):

Najlepszą metodą "kursowania" jest poczytanie w necie, jak co zrobić, wprowadzeniu tego w życie - czyli zrobieniu zdjęć i zaprezentowaniu ich na forum. Koleżanki i Koledzy, bez owijania w bawełnę, wskażą błędy i na pewno poradzą, co z nimi zrobić. 8-)


Ja jestem tego samego zdania......ale jak widać po rynku pełnym warsztatów, jest spora część ludzi, którzy potrzebują tego typu rozwiązań.
Czy Akademia SC, jest dobra - nie wiem, nie byłem i raczej prędko nie będę. Myślę, że trudno jest ocenić, czy dane warsztaty są dobre, czy złe. Bo jak to ocenić ?

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
profile.country.pl_PL.title
marcinssdd
Początkujący

Ocena warsztatów/zajęć jest bardzo trudna, ale uwierzcie mi - prowadzenie takich akcji jest jeszcze trudniejsze. Trzeba się na własnej skórze przekonać czy dany warsztat nam pasuje. Uważam, że pierwszorzędne znaczenie ma tu osoba prowadząca, która po pierwsze ma dużą wiedzę, a po drugie umiejętność jej przekazywania, pasję, entuzjazm... Niestety często to wszystko nie idzie w parze.
Nie wiem jak wyglądają warsztaty w Akademii Sony Centre ale trzeba być dobrej myśli :-)

grzybki z barszczem
profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz