anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Poradnik proaktywny

profile.country.PL.title
Mar_Jan
Użytkownik

Poradnik proaktywny

Moje imię na forum Społeczności: Mar_Jan. Jestem fotoamatorem, pasjonatem fotografowania. Parę lat temu zjawiłem się na forum Społeczności Sony, ale nie, jako jakiś utytułowany spec od aparatów Sony, czy profesjonalista. Moim „biletem” na forum jest fakt aktualnego posiadania trzech aparatów marki Sony. Jeśli już się odzywam w komentarzach, czy we własnych wpisach, to czynię to po prostu, jako zwykły fotoamator, chcący innym fotoamatorom dać coś od siebie. A moje doświadczenie, to wiele lat fotografowania. Wyłącznie amatorskiego. Opisałem to w swoim czasie we wpisie pod adresem:https://community.sony.pl/t5/porady-foto-i-wideo/slonce-dla-odwaznych-i-wytrwalych-pamietnik/td-p/23... 

Mont_Blanc_1.jpg

 

Dlaczego tu zaglądam na forum Społeczności? Z prostej przyczyny. Nie umiem siedzieć z boku, jeśli mogę komuś pomóc. A zdarza się, że pojawiają się tu osoby, którym potrzeba udzielić właśnie takiej pomocy, jaką ja mogę im zaoferować. Jeśli ktoś zechce prześledzić moje komentarze, to zauważy, że nie oszczędzam słów. Bo chcę, aby poszukujący uzyskał w miarę możliwości wyczerpującą informację, aby nie musiał się zbyt wiele domyślać, narażać na błąd, aby znalazł to, czego szuka.

Na forum jest od lat kilka osób, które niejako zawsze „dyżurują” i są gotowe do udzielenia pomocy. To głównie na nich opiera się tutejszy „help-desk”. Ja staram się jednak dołączać, jako wolontariusz, na ile pozwala mi czas oraz wiedza i doświadczenie, nie tylko fotograficzne. Warte odnotowania jest jednak i to, że włączają się także i inni członkowie Społeczności.

 

Mont_Blanc_2.jpg