anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

ustawienia przysłony a55

profile.country.en_GB.title
zuzameduza
Początkujący

ustawienia przysłony a55

Witam, jestem zielonym fotomaniakiem :c31 zakupiłam niedawno portretówke 1.4 . Problem jest w tym że nie wiem jak ustawić najmniejszą wartość przysłony czyli 1,4 . Próbuje w trybie manualnym ale najmniejsza wartość przysłony jaką udaje mi się to 2,0 ? w czym tkwi problem ?

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

zuzameduza napisał(a):

Witam, jestem zielonym fotomaniakiem :c31 zakupiłam niedawno portretówke 1.4 . Problem jest w tym że nie wiem jak ustawić najmniejszą wartość przysłony czyli 1,4 . Próbuje w trybie manualnym ale najmniejsza wartość przysłony jaką udaje mi się to 2,0 ? w czym tkwi problem ?



Witaj.
Co to znaczy: "zakupiłam portretówkę 1,4". Czyżbyś kupiła Zeissa 85/1,4?
Napisz proszę co to za obiektyw, dokładne oznaczenia jego.

profile.country.en_GB.title
zuzameduza
Początkujący

piotruso napisał(a):

zuzameduza napisał(a):

Witam, jestem zielonym fotomaniakiem :c31 zakupiłam niedawno portretówke 1.4 . Problem jest w tym że nie wiem jak ustawić najmniejszą wartość przysłony czyli 1,4 . Próbuje w trybie manualnym ale najmniejsza wartość przysłony jaką udaje mi się to 2,0 ? w czym tkwi problem ?



Witaj.
Co to znaczy: "zakupiłam portretówkę 1,4". Czyżbyś kupiła Zeissa 85/1,4?
Napisz proszę co to za obiektyw, dokładne oznaczenia jego.





sony 50mm f/1.4

profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

zuzameduza napisał(a):


sony 50mm f/1.4



Przepraszam, że się przyczepię ale obiektyw 50 mm to nie portretówka (ja go tak nie nazwę ale ja wychowany na troszkę innym sprzęcie jestem, może czasy się zmieniają i czas odejść do lamusa :c18 ?).
No dobrze, a teraz wróćmy do Twojego problemu z pierwszego postu.