anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Witam wszystkich

boston-----
Początkujący

Witam wszystkich

Witam użytkowników forum Sony. Jestem posiadaczem kamery hd CX106. co prawda zaledwie miesiąc, ale używam jej intensywnie. Mam nadzieję, że znajdą się tutaj osoby, które chciałby się wymienic doświadczeniami i podzielic wiedzą zarówno o technikach filmowania jak i postprodukcji. Ze swojej strony również służe w miare mozliwosci pomocą :c10
Ps widzę że dział fotograficzny jest olbrzymi :) mam nadzieję, że znajdą się też osoby używajace kamer!

4 ODPOW. 4
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Również Witam!
W temacie kamer jestem amatorem. Kupiłem w weekend XR520VE i jak narazie to pilnie studiuje instrukcje obsługi - która nie jest taka krótka - ale jest sporo informacji. Co do mojej wiedzy w tematyce kamer, to nie mam za bardzo czym się podzielić, ale ambicje do zdobywania wiedzy mam ogromne, i powiem Wam, że tematyka związana z kamerami jest naprawdę ciekawa... Przynajmniej narazie, na początku taka się dla mnie wydaje ;)

boston-----
Początkujący

witam, cieszę się że będzie z kim wymienic doświadczenia : ) , choc widzę że masz trochę lepszy sprzęt od mojego : ) Również pierwsze kroki rozpocząłem od podręcznika użytkownika (tego w pdf na płycie) i tutaj brawo dla tych, którzy to przygotowali bo czytało się to bardzo miło. Poza tym kamerka o dziwo łatwa w użytkowaniu, porównywalnie wręcz do aparatu kompaktowego, nie wiem czy też będziesz miał takie wrażenie? Pozdrawiam!

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik