anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

zdjęcie w pomieszczeniu- prośba o pomoc:)

profile.country.pl_PL.title
Kayla7
Początkujący

zdjęcie w pomieszczeniu- prośba o pomoc:)

Witam
Jestem totalną amatorka w dziedzinie fotografii. Mam :c56 330. Czasami robię zdjęcia koncertów fortepianowych, które odbywają się w małym dworku. Mam problem z doborem balansu bieli tj. ściany wychodzą mi w wielu odcieniach ale nie białym;] Pomieszczenie jest dość ciemne, wiec zapalane są lampy ze świetlówkami, fortepian stoi na tle wielkich odsłoniętych okien. Może jakieś rady odnośnie fotografowania w takich warunkach?

i drugie pytanie. Gdy robię zdjęcia z lampą wbudowaną, ona długo ,że tak powiem przygotowuje się do zdjęcia. przez to nie da się zrobić szybko serii zdjęć, bo zanim zrobi sie zdjęcie z ta lampą to przeważnie jest już za późno by uwiecznić to co chciałam. Mam oczywiście na myśli zdjęcia czegoś co jest w ruchu. da się jakoś przyspieszyć jej działanie? czy po prostu nie da się jej używać np w zdjęciach seryjnych?

Mam nadzieję, że wystarczająco jasno napisałam o co mi chodziło:)
Będę wdzięczna za wszelką pomoc i uwagi:)

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

witaj :c37

Kayla7 napisał(a):


Jestem totalną amatorka w dziedzinie fotografii. Mam :c56 330. Czasami robię zdjęcia koncertów fortepianowych, które odbywają się w małym dworku. Mam problem z doborem balansu bieli tj. ściany wychodzą mi w wielu odcieniach ale nie białym;] Pomieszczenie jest dość ciemne, wiec zapalane są lampy ze świetlówkami, fortepian stoi na tle wielkich odsłoniętych okien. Może jakieś rady odnośnie fotografowania w takich warunkach?


pokaż zdjęcie (najlepiej z zachowaniem EXIFa). Jeśli źródło światła jest jedne - damy radę samym poprawnym ustawieniem Balans Bieli. Jeśli jest kilka źródeł - może być problem.
Czekam na fotkę


Kayla7 napisał(a):