anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

esjotzet
Użytkownik

Problem z nowym TV - Sony KDL 55W829B - wadliwe piksele / stanowisko SONY odmowa wymiany lub naprawy z gwarancji! odpłatna bez problemów!

Szanowni Państwo

Poniższy tekst i wszystkie późniejsze posty lub komentarze są moją subiektywną oceną zaistniałej sytuacji i nie mają na celu obrażania lub pomawiania kogokolwiek. Informuję również że producent lub sprzedawca może mieć zdanie odmienne. Jeżeli ktoś poczuje sie urażony to z góry przepraszam.

Jako wieloletni klient firmy SONY (tv, telefon, sprzęt muzyczny) i dotąd zadowolony z ich bezproblemowego użytkowania uznałem że czas najwyższy przesiąść się na nowszy większy model TV, wybór padł oczywiście na SONY - na jeden z flagowych modeli na rok 2014 a mianowicie KDL-55W829B, udałem się więc do sklepu (jednej z sieciówek) i po chwili byłem już szcześliwym posiadaczem nowiutkiego KDL-55W829B, dlaczego twierdzę że byłem?

Już w 4 dniu użytkowania pojawiły się piksele a jeden z nich prawie na samym środku ekranu  cały czas przepuszcza kolor czerwony - jest to tak irytujące że aż ciężko opisać to słowami, praktycznie nie da się nic obejrzeć nie zwracając uwagi na owe zjawisko co jak wiadomo w tej klasy sprzęcie i mając na uwadze renomę firmy SONY nie powinno mieć miejsca - przynajmniej w tak krótkim czasie, wygląda więc na to że trafiłem na egzemplarz z ewidentną usterką (w moim posiadaniu jest inny TV równiez SONY a ma już dobre 6 lat i ani jednego swiecącego piksela)

Więc od ponad miesiąca pozostaje bez zakupionego telewizora i "walczę" z jedną z sieciówek (reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową) o wymianę na inny pełnowartościowy egzemplarz i tracę czas na wymianę pism, sprawą zainteresował się już rzecznik praw konsumentów i z racji tego że "sieciówka" w ostatnim piśmie z dnia wczorajszego nie odniosła się do mojej prośby o wyrażenie zgody na roztrzygnięcie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki to niestety najprawdopodobniej zostanę zmuszony do przekazania sprawy do rozpoznania przez Sąd Powszechny a bardzo zależało mi na polubownym załatwieniu mojej sprawy.

Do końca liczę że w ramach polityki dobrej woli dla satysfakcji klienta oraz renomy firmy sprzęt zostanie wymieniony.

 

W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą

 

Z wyrazami szacunku

 

Kto dodał ten temat do Ja też