anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał to rozwiązanie do Ja też

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Skontaktowałem się w Twojej sprawie z supportem Sony - oto ich odpowiedź:

W opisanym przypadku problemem może być posiadanie innych, mocniejszych urządzeń bezprzewodowych w pobliżu telewizora (przykładowo router), które zakłócają połączenie pomiędzy telewizorem i telefonem. Dodatkowo klient napisał, że wykonał ostatnią aktualizację około dwa miesiące temu, jednak najnowsza pojawiła się około dwa tygodnie temu, więc proszę zalecić jej wykonanie:

 

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-xe70xx_x70xxe_x72xe-series/kd-49xe7005/downloads/000...

 

Jeśli problem będzie występował nadal to proszę o podanie modelu telefonu oraz wersji zainstalowanego na nim oprogramowania. W miarę możliwości proszę o weryfikację poprawności działania telewizora z innym urządzeniem.

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Kto dodał to rozwiązanie do Ja też