anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Problem YouTube

Witam,

 

W związku z brakiem działania aplikacji YouTube w rónych urządzeniach Sony temat zgosiłem do supporty Sony. Otrzymałem odpowiedź następującej treści:

Wstrzymanie dostępu do aplikacji YouTube oczywiście nie było celowym działaniem, a awarią serwerów Sony. Aktualnie problem jest już rozwiązany i zarówno na telewizorach, jak i odtwarzaczach blu-ray aplikacja powinna działać poprawnie. Jeśli połączenie nie zostało nawiązane automatycznie to konieczne jest wyczyszczenie pamięci podręcznej urządzenia. Podaję ścieżkę dla poszczególnych urządzeń:

- Blu-ray

Ustawienia - Resetowanie - Inicjalizuj informacje osobiste, następnie należy skonfigurować połączenie internetowe na nowo.

- TV z roku 2013/14 (oraz model W705C)

Uruchomienie przeglądarki internetowej - Opcje - Ustawienia przeglądania - Usuń wszystkie pliki cookie

- TV z systemem Android

HOME - Ustawienia - Aplikacje - YouTube - Wyczyść dane - Wyczyść pamięć podręczną

- TV z roku 2016/17 bez systemu Android

HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste.

Pozdrawiam

Kto dodał ten temat do Ja też