anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

KDL-48W605B - nie działa aplikacja netflix.

Witam,

Od około dwóch tygodni nie da się korzystać na tym TV z aplikacji Netflix.

Film się "buforuje" losowo od 5 do 99% nieraz startuje na 1-2 sek. i aplikacja się wyłącza.

Niezależnie czy robię wznów czy od początku lub nowy film.

 

Wcześniej nie było żadnych problemów.

Inne aplikacje np: YouTube, PLAYER, IPLA, TVP działają bez problemów.

Jak rozwiązać problem?

 

Co sprawdziłem:

1. Reset do ustawień fabrycznych nic nie dał.

2. Zmiana Routera - nic nie dała.

3. Sprawdzenie połączeń w aplikacji TV do serwerów Netflixa - bez błędów.

4. Oprogramowanie TV najnowsze dostępne.

5. Zawartość internetowa odświeżona.

Więc o co (...) chodzi? Tym bardziej, że na drugim TV KDL-32WD750 w tej samej sieci wszystko działa bez problemów.

Kto dodał ten temat do Ja też