anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

profile.country.PL.title
fotofreakpl
Użytkownik

65XE8505 nieustanny brak internetu

Czy jest jakieś rozwiązanie na ciągłe zrywanie połączenia z internetem w tym TV czy mam go w końcu wyrzucić na śmietnik?? Internet nie działa ,a każdym razem jak włączam TV... Czasem pomaga ponowne uruchomienie lub odłącsenie od prądu ale przecież nie chodzi o to żeby wyrywać włosy z głowy prsez sprzęt rtv!! Reset fabryczny robiłem już 4 razy... Android 8 jest wgrany ale sytuacja pojawiała się nawet przed aktualizacją... nie pomaga przepięcie sie na zwykly LAN - tv łączy się z siecią ale wyświetla brak internetu... pomyślałem że to może router?? nie nie nie, udostepnianie internetu telefonem też nie pomaga... czy serwis naprawia takie rzeczy? bo z chęcią mogę się ścierać z serwisem te 3 razy po czym zażądać wymiany na sprawny tv bo ten ewidentnie mnie irytuje przez swoją dysfunkcyjność. Zaczynam żałować że nie kupiłem tv innej marki...

 

Jeszcze jedna ciekawa rzecz: w tv internetu nie ma w żadnej aplikacji oprocz netflixa - ten o dziwo działa...

Kto dodał ten temat do Ja też