anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Akcja promocyjna Sony cashback

profile.country.PL.title
Sebix_
Poszukiwacz

Akcja promocyjna Sony cashback

Kupiłem jeden z telewizorów Sony i chciałem skorzystać z cashbacku (600 zł). Dlatego też wypełniłem wniosek i później dostałem informację, że został on zaakceptowany a pieniądze trafią na podane konto bankowe do 28 dni. 

 

Tak się składa, że 28 dni minęło już parę dni temu a pieniędzy jak nie było tak nie ma. 

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

Dzwoń na infolinie może?

profile.country.PL.title
Sebix_
Poszukiwacz

Specjalnie założyłem ten temat by uzyskać jakieś informację w tej sprawie.

 

Klikając w link do pomocy zawarty w mailu od Sony cały czas wyświetla się komunikat:

 

Coś poszło nie tak...

Przepraszamy — chwilowo nie można skorzystać z serwisu. Prosimy spróbować później.

 

Próbowałem się też kontaktować z Sony polska przez Facebooka i zero odpowiedzi. 

 

Czy z tą firmą da się jakoś normalnie skontaktować? 

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Media społecznościowe to nie jest oficjalny kanał do relacji Klient-Producent.

Proszę zrozumieć, że osoby prowadzące profile firm nie mają dostępów do danych związanych z promocjami i zawsze będą kierować Klienta do odpowiedniego działu. 

 

Do tego typu zgłoszeń jest infolinia oraz formularz 

 

Najlepiej dzwonić:
+48 223060694
Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku: 09:00 - 18:00

 

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/contact/email?cam=true

 

 

 

profile.country.PL.title
Sebix_
Poszukiwacz

@Lajam. Tylko, że ja chciałem skorzystać z linka umieszczonego przez samo Sony w wiadomości mailowej dotyczącej akceptacji mojego wniosku.

 

Jeżeli masz problem z wnioskiem lub jakieś pytania skorzystaj z pomocy i obok znajduje się hiperłącze, które prowadzi do strony z informacją, że serwis chwilowo nie działa, proszę spróbować później i tak od paru dni.

 

Skorzystam z podanego numeru telefonu a co do formularza na stronie to nie znalazłem tam możliwości kontaktu w mojej sprawie. Nikt w Sony nie pomyślał by dodać opcje "kontaktuje się w sprawie promocji na zakupione produkty Sony".

 

 

profile.country.PL.title
Sebix_
Poszukiwacz

Okazało się, że chodzi o 28 dni roboczych a nie o 28 dni chociaż Sony w żadnej swojej wiadomości nie wspomniało o tym chociaż jednym słowem.

 


"Cashback zostanie wypłacony w ciągu 28 dni w formie przelewu na rachunek bankowy."

 

Nie ma tutaj mowy o dniach roboczych więc Sony następnym razem mogłoby doprecyzować swój przekaz.