anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Chcesz zostać Ekspertem na forum?

profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Chcesz zostać Ekspertem na forum?

Znasz produkty Sony? Pasjonują Cię nowinki technologiczne i lubisz pomagać innym? Poszukujemy osób, które chciałyby zostać Ekspertami, poświęcając swój czas i dzieląc się swoją wiedzą ze innymi użytkownikami forum. Jeżeli jesteście zainteresowani, wyślijcie mi prywatną wiadomość z krótką notką o sobie i krótkim uzasadnieniem, dlaczego chcielibyście nam pomóc.

 

Przeglądajcie naszego bloga - już niebawem zamieścimy bardziej szczegółową informację o tym, czym zajmują się Eksperci na forum.

2 ODPOW. 2
mamarko77
Nowicjusz

Witam.

Mam na imię Mariusz i mam 39 lat.

Ukończone studia inż. oraz mgr ( studia: inż. = mechaniczne /aparatura przemysłowa/ i  mgr = technika z informatyka oraz studium pedagogiczne ). Pracuję jako specjalista do spraw tecnicznych w Hotelu.

Od lat fascynują mnie nowinki, gadgety, rozwój techniczny, multimedia, audio-video. W domu posiadam większość sprzętu firmy SONY. Ostatni nabytek: Sony xperia v , stacja dokująca DK25, 4 x TAGi oraz bezprzewodowy głośnik SRS-BTV5 . Po nocach nie spałem, aby wszystko ze sobą powiązać, a szczególnie powiązać bezprzewodowo po WiFi z TV  KDL-46NX720 ;  i udało się :slight_smile:

Uwielbiam firmę sony, ponieważ wyprzeda technologicznie inne firmy, a przy tym styl i design urządzeń mówią same za sibie. Precyzja, funkcjonalnośc, intuicyjne menu sprzętów firmu SONY to jest to, co lubię najbardziej.

Zawsze będę wierny tej marce, jak również polecał ją innym.

Pozdrawiam - Mariusz Markowicz

profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Dobry wieczór Mariusz,

 

bardzo dziękuję za zainteresowanie. Więcej napiszę w prywatnej wiadomości :).

 

Jeżeli ktoś jeszcze chciałby zostać Ekspertem na naszym forum, proszę o wysłanie mi wiadomości prywatnej.