anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Działanie serwisu sony door-to-door

gemail
Poszukiwacz

Działanie serwisu sony door-to-door

 

Witam, 

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z serwisem door-to-door?

Dla mnie to jakaś porażka! Oto moja historia:

Zarejestowałem naprawę (telewizor KD-43XE7005 - po niecałych dwóch tygodniach od zakupu telewizor przestał działać - zamiast obrazu wyświetla coś w rodzaju szarego kodu kreskowego) i otrzymałem maila że w ciągu 24h odezwie się do mnie serwis i ustali wizytę serwisanta. Czekałem od poniedziałku aż do czwartku i nic. Zadzwoniłem do SONY z zapytaniem co się dzieje  - wówczas pan z infolinii poinformował mnie, że owszem 24h ale robocze???? W mailu było napisane cytat: W ciągiu 24 godz. po rejestracji, wybrane Autoryzowane Centrum Serwisowe Sony skontaktuję się w celu umówienia naprawy lub odbioru produktu.

Ale ok - przyjąłem takie tłumaczenie i czekałem dalej. Myślę sobie: "w piątek zadzonią"  ale cóż: dalej nic. To dzonię do firmy wskazaniej w mailu jako autoryzowany serwis: 

PRAM
UL. POLCZYNSKA 115B TEL (22) 4282910; (22) 4282912
01-303 WARSZAWA

 

Nikt nie odbiera - tylko jakiś automat odgrywa swoją śpiewkę o nagrywaniu rozmów, po czym kilka sygnałów i rozłączenie. Wobecz tego ponownie decyduję się na telefon bezpośredeni do SONY. Miłej pani opowiadam całą 

historię. Ta obiecuję mi, że skontaktuje się "swoimi kanałami" z firmą PRAM i wyjaśni sprawę. OK, czekam dalej. 

Po kilku godzinach otrzymuję maila od firmy PRAM, że "moje zgłoszenie utknęło w buforze" (cokolwiek miałoby to znaczyć). Pan prosi o zdjęcia usterki i obiecuje, że w poniedziałek zadzoni w sprawie umówienia wizyty. Czekam do poniedziałku. Pod koniec dnia zniecierpliwiony postanawiam wysłać maila z zapytaniem czy zdjęcia dotarły i czy pomogły w ustaleniu przyczyń usterki. Oczywiście brak odpowiedzi. Rozumiem gdyby coś napisali - potrzebujemy trochę czasu - odezwimy się do Pana, a tu nic, zero, cisza. Może urlop? Nie wiem, ale jedno wiem - tak kontakt z 

klientem nie powinien wyglądać. 

 

Frimie SONY gratuluję takiego serwisu door-to-door. Może warto zastanowić się nad zmianą nazwy, np.  door-to-infinity?

 

Pozdrawiam 

Grzegorz Makowski 

 

 

 

 

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Grzegorz,

 

Przykro nam z powodu Twoich negatywnych doświadczeń z naszym serwisem. Taka obsługa jest niedopuszczalna. 

 

Kierujemy sprawę do działu Obsługi Klienta, który zajmie się nie tylko Twoim zgłoszeniem, ale również jakością obsługi serwisu PRAM.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Grzegorz,

 

Dział Obsługi Klienta skontaktował się z serwisem żeby przyspieszyć sprawę. Przepraszają i obiecują skontaktowac się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

 

Pozdrawiamy