Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry, nie mogę uruchomic apki hbo go, nie ładuje się, proszę o pomoc
Cześć, polecam kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej, telefonicznie (+48 223060694) lub poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cat=televisions-projectors&cpin...
Witam,
Napisz jaki model TV.
Pozdrawiam
Witam,
Czy udało się rozwiązać problem.
Ja mam dzisiaj taką sytaucję, że HBO się nie ładuje. Robiłęm reset TV i nie pomogło. W kolko coś pisze o przełądowaniu aplikacji i nic nie działa.
Dodam, że na PC działe bez problemu wiec ewidentnie jest problem z telewizorem 55XH9096.
Cześć
Ja miałem podobną sytuację. Bombardowałem HBO, wysyłałem screeny. Dla XG95 udało im się naprawić aplikację po ok 1,5 miesiąca tak, że już teraz aplikacja startuje, da się aktywować. Niby sukces gdyby nie to, że aktywacja jest konieczna (!!!) przy każdorazowym uruchomieniu.
Pisz do HBO.
@bogdgob napisał(a):
Witam,
Czy udało się rozwiązać problem.
Ja mam dzisiaj taką sytaucję, że HBO się nie ładuje. Robiłęm reset TV i nie pomogło. W kolko coś pisze o przełądowaniu aplikacji i nic nie działa.
Dodam, że na PC działe bez problemu wiec ewidentnie jest problem z telewizorem 55XH9096.
HBO nie potrafi ogarnąć tematu od 3 dni. Wystarczy zerknąć na ich profil na FB. Napisali, że już usunęli awarię, a le nadal setki postów o problemach. Ta ich aplikacja jest bardzo słaba.
U mnie zaczeło działac rowniez na telewizorze.
Tak, od 3 dni maja stały problem: