anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jaki router

profile.country.pl_PL.title
diverfrompoland
Początkujący

Jaki router

Witam korzystam z usług TKK internet.
Chciałem kupić router który posłuży mi do połączenia paru urządzeń w domu, na rynku jest dosyć duży wybór sprzętu a ja za bardzo nie mam doświadczenia w tej kwestii.
Mam w domu następujące urządzenia które "współpracują' z WIFI tj.:
- drukarka
- laptop
- PlayStation3
- telewizor KDL-40NX700
- telefony
Zależy mi abym mógł bezproblemowo grać w sieci oraz przesyłać "strumieniowo" filmy do telewizora lub konsoli z laptopa.
Słyszałem że powinienem kupić router klasy N ( czyli jakiś szybszy ).
Przepraszam za laicki opis lecz tak jak wspominałem nie mam dużego pojęcia w tym temacie. Dodam że nie zależy mi na dalekim zasięgu sieci gdyż moje mieszkanie liczy 30 m2
Zależy mi tylko na bezproblemowym korzystaniu z możliwości moich urządzeń domowych dodam że korzystam z prędkości STANDARD (do 10/0,5 Mb/s).
Z góry dziękuję za pomoc ( pomoc w wyborze routera ).
Pozdrawiam Bartek

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

diverfrompoland napisał(a):

Zależy mi abym mógł bezproblemowo grać w sieci oraz przesyłać "strumieniowo" filmy do telewizora lub konsoli z laptopa.


Witaj,

Oglądanie filmów po WIFI (szczególnie wysokiej rozdzielczości) to raczej nie odbędzie się bezproblemowo. Problem będzie i to duży. :-)

Co do routera - jak to kablówka i niewielkie pomieszczenie to wystarczy zwykły, najprostszy router Linksysa czy Netgear...

profile.country.pl_PL.title
diverfrompoland
Początkujący

Tzn. mógłbyś rozwinąć wątek problemu ?
Chodzi o problem związany z konsola czy tv ?
Czy mam "wpływ na poprawę tego problemu" ?

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert