anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XF7596 Bravia brak połączenia z WIFI

profile.country.PL.title
SylwiaMalysz
Nowicjusz

KD-55XF7596 Bravia brak połączenia z WIFI

Witam otrzymałam poniższy komunikat próbując połączyć się z siecią WIFI.58704164_281145079461317_2545854414598438912_n.jpg

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Cześć, otrzymaliśmy z supportu poniższą wiadomość.

Witam,

w przypadku wystąpienia tego komunikatu, w pierwszej kolejności zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku, korzystając w tym celu z funkcji: Menu (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej - OK. Po wykonaniu tej czynności, zalecamy wykonanie tzw. miękkiego resetu odbiornika, przytrzymując zielony przycisk włączający na pilocie przez ok. 7 sekund. W sytuacji, gdy wymienione czynności nie pomogą, zalecamy wykonanie przywrócenia ustawień fabrycznych w telewizorze. Rekomenduje się również przeprowadzenie resetu samego routera, a następnie sprawdzenie, czy kanał przesyłu danych jest ustawiony jako 1,6 lub 11 jako stały oraz częstotliwość  2.4GHz.