anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Martwe piksele i uszkodzona matryca

Mariusz847
Nowicjusz

Martwe piksele i uszkodzona matryca

Witam, 

Mam złożoną w Sony reklamację na martwe piksele w xf9005 zakupionym w listopadzie ub. roku. Cztery bezpośrednio sąsiadujące piksele świecące na czarno w centralnej części ekranu, na jasnych tłach wyglądały fatalnie. Z powodów "covidowych" TV nie został odebrany przez serwis mimo, że reklamację złożyłem jeszcze w sierpniu. Dzisiaj rano dzieciak rozwalił matrycę uderzając ciężką zabawką, moja wina. 😞

 

Co w tej sytuacji z reklamacją na bad piksele? 

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Mariusz847,

 

skontaktuj się proszę w tej sprawie z serwisem Sony. Na forum niestety nie rozwiążemy tego problemu.

Kontakt do zespołu pomocy technicznej: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics

 

Pozdrawiam serdecznie,