- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
marca 2018
marca 2018
Martwe piksele? smartwatch sony sw2
Witam, jestem posiadaczem smartwatcha wymienionego w temacie i od pewnego czasu na jego ekranie pojawiła się czarna plama. Jest jakiś sposób na usunięcie jej? Czy są to martwe piksele? Zegarek jest juz po gwarancji, a sama plama utrzymuje się już około 9 miesięcy. Dziękuje za wszelką pomoc.
1 ODPOWIEDŹ 1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
marca 2018
marca 2018
Być może znajdzie się na naszym forum użytkownik smartwatch, który pomoże ale jakby co, podrzucamy link do forum Sony Mobile, producenta smartwatchy i smartfonów Sony. Tam też warto zapytać: https://talk.sonymobile.com/#gref