anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

OPINIA o firmie SONY

profile.country.PL.title
musik811
Użytkownik

OPINIA o firmie SONY

Witam.
Szczerze napiszę że do momentu zakupu TV SONY KD-65XH9096 w kwocie 5300 zł w moim mniemaniu firma SONY była jak Rolls-Royce:) wśród innych firm, a szczególności jeśli chodzi o telewizory i obsługę klienta. Myślałem że choć sprzęt drogi, to wart każdej wydanej złotówki. Dlatego decydowałem się na TV innych konkurencyjnych marek ze względu na cenę LG OLED B8 , Panasonic, Philips PUS7504. Nadmieniam że obecnie posiadam TV tych marek.
Z żadnym telewizorem z wymienionych powyżej firm nigdy nie miałem problemu...nigdy nie musiałem się kontaktować z biurem obsługi klienta czy też wsparciem technicznym (choć u tych firm może nie jest lepiej), wszystko co miało być to było, koniec kropka. Modele TV w mojej opinii w 100% adekwatne w stosunku jakość/cena. Aktualizacje coś usprawniały a nie psuły jak to jest w przypadku SONY.
Coś mnie podkusiło żeby zakupić w/w TV od SONY...ogromny błąd!!! Od dnia zakupu tj. od lutego 2021 otworzyłem oczy jak bardzo się myliłem!!!, przekonują się na własnej skórze i czytając opinie innych użytkowników na temat tej firmy...ale niestety za późno. Firma SONY w obecnej chwili znajduje się daleko za konkurencją  pod względem sprzętu, jakości, obsługi technicznej oraz klienta:(.
Jeszcze parę akapitów co do tego modelu TV i firmy SONY:
1. Clouding...OK jest i będzie w matrycach LCD u jednych większy u innych mniejszy, nie podlega reklamacji można
z tym żyć zależy jaki egzemplarz się trafi...
2. Wykonanie pilota do TV za 5300 zł to żart!!!
3. Samoistne wyłącznie się TV co parę godzin...w marcu zadzwoniłem do wsparcia technicznego coś podpowiedzieli i jest lepiej ale problem jest nadal choć znacznie rzadziej.
4.Jeśli chodzi o ustawienia obrazu w TV to poświęciłem masę czasu wspierając się Youtubem i artykułami w internecie żeby bez kalibracji obraz na konsoli, Netfliksie, i telewizji kablowej UPC był jak najlepszy... jasność, kolory, jakie funkcje powinny być włączone a jakie niekoniecznie itp. Cholerny TV co jakiś czas przywraca je do początkowych ustawień Trybu Obrazu i wszystko trzeba ustawiać od nowa!!! Krew mnie zalewa!!! 
5. Najważniejsza kwestia. TV zakupiłem przede wszystkim z myślą o nowej generacji konsol.
Według SONY ten model TV miał być do tego idealny!!!
Wparcie 2.1 dodane w miarę szybko OK. Ale co z VRR i ALLM...dopiero w październiku czyli ponad rok po premierze dodano aktualizację która więcej popsuła niż pomogła!!! Ale VRR możesz skorzystać podpinając konsolę pod złącza HDMI 3 i HDMI 4. Niestety, włączenie VRR wiąże się z ciągle obecnym problemem w grach 4K i 120 kl. / s, a także z wyłączeniem Dolby Vision. Dodatkowo nie ma co liczyć na zaskakującą głębie obrazu przy włączonej zmiennej częstotliwości odświeżania – strefowe wygaszanie jest wtedy wyłączone.
W dniu 1 grudnia kolejna aktualizacja miedzy innymi dla VRR!!! tyle czekania ale wreszcie JEST! Niestety po aktualizacji nie ma dźwięku na HDMI 4, a w dniu 2 grudnia jak rano włączyłem TV nie widzi wejścia HDMI 4!!!.
Odpowiedź od SONY w tej sprawie:
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Nawiązując do zgłoszenia uprzejmie informujemy, że pliki z aktualizacja zostały sprawdzone i nie sa one wadliwe. Jeśli uważa Pan jednak, że wspomniane problemy sa wada fabryczna i/lub wynikajaca z wadliwego oprogramowania, inofmrujemy o możliwości złożenia wniosku o zwrot pieniedzy/wymiane produktu, o ktore można ubiegac sie droga e-mailowa.
 
Niewiarygodny zbieg okoliczności!!! Do momentu aktualizacji wejście HDMI 4 było widoczne i był dźwięk, pod to wejście miałem podłączoną konsolę o d samego początku...więc co się stało? zapewne ja we własnej osobie coś sobie wymyśliłem i próbuję was naciągnąć!!! Zapraszam waszego serwisanta ażeby osobiście stwierdził czy coś majstrowałem przy tym TV i przy okazji zabrał ten "telewizor".  Robicie z ludzi  idiotów i oszustów!!! Może zacznijcie rozliczanie od SIEBIE!!!

Wydając 5300 zł na nowy telewizor SONY byłem przekonany że otrzymam pełnowartościowy towar, taki jaki reklamujecie i promujecie. Niestety tak nie jest. Szczerze jest mi przykro i jestem zły że zaufałem firmie SONY i wierzyłem że jesteście tego godni.
Zamiast się cieszyć zakupem nowego TV, ciągle muszę co przy nim robić...chociażby pisać te moje żale!!!
Mam już dość waszych, przeprosin, obietnic i zapewnień. 
Może moja opinia komuś pomoże w wyborze TV i producenta . Może ktoś zastanowi się dwa razy zanim coś od tej "firmy" kupi. 
Życzę Państwu powodzenia.
 
 
3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
musik811
Użytkownik

Odpowiedź SONY na powyższy tekst:

Szanowny Panie,

uprzejmie informujemy, że po uważnym rozpatrzeniu sprawy, dział wyższy proponuje Panu diagnoze TV przez autoryzowane centrum serwisowe. Prosimy o informacje, na jak iadres ma zostać wysłany diagnostyk.

 

Moja odpowiedź:

Mam nadzieje że się dobrze rozumiemy...adres podałem po to żeby ten wasz diagnosta zabrał ten telewizor cytuje z poprzedniego e-maila  " Proszę zabrać ten TV z mojego mieszkania oraz  domagam się zwrotu kosztów telewizora w kwocie 5299 zł"a nie chodził mi w brudnych butach po domu uskuteczniając swoje mądrości i zabierając mi czas. Już wystarczająco go na was straciłem. Nie życzę sobie waszych aktualizacji, poprawek itp. Już to przerabiałem i nie dalej nic się nie zmienia jak zwykle wasze wsparcie techniczne techniczne twierdzi że wszystko jest ok a to my klienci sobie coś wmawiamy i jesteśmy winni. Tak jesteśmy winni że cokolwiek od was kupiliśmy!!! Jeszcze jedno : Brak pełnego wsparcia dla konsoli które zapewnialiście że będzie (odnoszę się do punktu 5 w moim wcześniejszym e-mailu). Gdzie jest ustosunkowanie się do tej kwestii?!!!. Proszę o odpowiedź. Nie życzę sobie reanimacji tego mojego konkretnego modelu. Nie chcę za tydzień czy miesiąc znowu dzwonić lub pisać do SONY że coś jest nie tak jak być powinno. Mam co robić. Chcę otrzymać pełnowartościowy produkt za który zapłaciłem!!!  Jeśli nie macie zamiaru tego zrobić to nie zawracajmy sobie głowy. Informacji od was jest mi tylko potrzebna do zgłoszenia sprawy do rzecznika praw konsumenta i do sądu.
Proszę o konkretną odpowiedź e-mail w jakim terminie pojawi się ktoś po telewizor, bądź wasze konkretne stanowisko w mojej sprawie np: nie zwrócimy pieniędzy za telewizora i nie otrzyma pan nowego pełnowartościowego produktu za kwotę 5299 zł.
 
Odpowiedź SONY na powyższy tekst:
Dziękujemy za kontakt z firmą SONY,
Nawiązując do zgłoszenia, z przykrością informuję, iż dział reklamacji na chwilę obecną nie jest w stanie zaproponować innego wyjścia, niż zostało to uwzględnione w poprzednich mailach.
 
WAŻNA KWESTIA:
REKLAMA SONY :"TV SONY KD-65XH9096 IDELANY DLA PLAYSTATION 5"
PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA KWESTIĘ PEŁNEGO WSPARCIA TEGO TELEWIZORA W FUNKCJE VRR I ALLM.
W DWÓCH WIADOMOŚCIACH ODNIOSŁEM SIĘ DO TEGO A W DRUGIEJ WRĘCZ JASNO ZADAŁEM PYTANIE
"Jeszcze jedno : Brak pełnego wsparcia dla konsoli które zapewnialiście że będzie (odnoszę się do punktu 5 w moim wcześniejszym e-mailu). Gdzie jest ustosunkowanie się do tej kwestii?!!!. Proszę o odpowiedź.
 ZAUWAŻCIE JAK SĄ BEZCZELNI I JAK STARAJĄ SIĘ POMIJAĆ KONKRETNIE ZADANE PYTANIE NA KTÓRE NIE MAJĄ SENSOWNEJ ODPOWIEDZI BO DOSKONALE ZDAJĄ SOBIE SPRAWĘ I NIE JEST TO ŻADNĄ TAJEMNICĄ (temat  wielokrotnie powtarzany na rożnych forach)  ŻE WYPUŚCILI NA RYNEK NIEPEŁNOWARTOŚCIOWY PRODUKT  MYŚLĄC ŻE AKTUALIZACJAMI TO " ZAŁATAJĄ". 
 
Rzeczywistość jest inna...przede wszystkim dla nas klientów. Wiele osób zakupiło ten TV z myślą o pełnym wsparciu dla nowej generacji konsol a teraz SONY nie wie i nie potrafi wyjść z twarzą z tej sytuacji. Więc niech klient się martwi...my kasę wzieliśmy, klient półtora roku czeka na aktualizacje to poczeka jeszcze, a my w między czasie będziemy obiecywać, unikać odpowiedzi i jakość tam będzie, ludzie zapomną i już im się znudzi pisanie a cytując klasyka Jana Błachowicza " Kasa się musi zgadzać" szkoda że w portfelu pseudo producenta SONY.
Nadmienia że po raz trzeci wysłałem zapytanie w tej kwestii:)
 
Na koniec pozwolę sobie wkleić treść wiadomości jaką wysłałem do kolegi który też ma problemy z TV 
SONY aczkolwiek z innym modelem temat Sonypółka premium xh 9505 też jest ciekawie:)

Wiesz co... zapewne mają rację osoby które twierdzą że nie da się wygrać z tym pseudo producentem SONY. Jesteśmy za "malutcy". 

Istnieli przed nami, istnieją nadal i istnieć będą po naszej śmierci😉

Ja również próbuję walczyć. Zorientuję się jak do mojej sprawy odniesie się Rzecznik Praw Konsumenta, ale dopiero po świętach szkoda mi już nerwów i czasu. Nie mam siły na te ich kłamstwa, lakoniczne i niejasne odpowiedzi.  Ale jedno mnie osobiście pociesza...że może ktoś czyta te nasze pretensje, może ktoś dwa razy się zastanowi zanim coś od nich kupi...nadzieja umiera ostatnia😄

Poza tym wierzę w KARMĘ...wierzę że ona wraca... nam nadzieję że to tych wszystkich serwisantów, diagnostów, obsługę techniczną i klienta SONY spotkają takie problemy jakie my mamy. Że może oni również będą mieli problemu z jakimś zakupionym produktem na który wydali "być może" ciężko zarobione pieniądze. I wtedy będą po drugiej stronie barykady...spotkają się z arogancją, niekompetencją, brakiem poszanowania, uczciwości i szacunku dla swoich klientów...i jeszcze wiele innych synonimów można by przytoczyć niekoniecznie cenzuralnych:). Taka jest właśnie firma SONY a szkoda😥

Ale jak to mówi stare chińskie przysłowie:) " CYGAN TYLKO RAZ PRZEZ WIEŚ PRZECHODZI".

Ja już nigdy nie zakupię nic od tego "producenta" i wszystkim znajomym już tego odradzam opisując swoje przeżycia😉

Życzę powodzenia i wytrwałości.

 
 
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj musik811,

Przepraszam za opóźnienie z odpowiedzią. Posłałam Twoje zgłoszenie do naszego działu wsparcia i otrzymałam następującą odpowiedź:

---------

Nawiązując do zgłoszenia, informuję, iż czasem może pojawiać się clouding na TV, zalecamy bezpośrednio kontakt z serwisem.
Pilot do telewizorów spełnia wszelakie funkcje i ma wiele opcji, jakość wykonania jest dobra, można jednak zakupić dodatkowy pilot, jeśli ten nie przypadnie do gustu klienta.
Kiedy TV sam się wyłącza zalecamy sprawdzić aktualizacje TV (dla tego modelu:https://bit.ly/33jruLt )
Następnie przeprowadzić miękki restart, tzn. przytrzymać przycisk zasilania na pilocie przez około 7 sekund. TV si zrestartuje. Jeśli to nie przyniesie pożądanego efektu, zalecamy przywrócić ustawienia fabryczne:
(odłącz wszystkie urządzenia zewnętrzne)
1. Wyjmij wtyczkę z kontaktu
2. Naciśnij przycisk ZASILANIA i PODCISZANIA -
3. Podłącz wtyczkę do kontaktu (trzymając przyciski)
4. Przyciski trzymamy do momentu, kiedy pojawi się zielona lub biała dioda przy logu SONY
5. TV włączy się sam.

 

Ustawienia obrazu można nastawić w sposób profesjonalny lub pod "siebie", poniżej instrukcja regulacji:

https://bit.ly/3DBNttq

https://bit.ly/3ELPRPD

Funkcja VRR dostpna po aktualizacj z dnia 1/12 o numerze v6.1554

 

Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.

Wszelkie sugestie ze strony Klientów są brane pod uwagę podczas pracy nad
nowymi rozwiązaniami oraz wprowadzanymi aktualizacjami przez inżynierów Sony.

-------------

Pozdrawiam,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
danek70
Użytkownik

Również uważam wszystko, co się łączy z sony za badziewie. Począwszy od telewizora, infolinii, serwisu itp. Kupiłem TV sony kd49-xh8505 i do dzisiaj borykam się z jego usterkami. Telewizor jest po wizytach i naprawach serwisu, jednak dalej przy połączeniu internetu kablem nie działa przeglądarka i oglądanie TVP4K podczas ME kończyło się ukazywaniem czarnego obrazu bez głosu i samoczynnymi restartami...Po licznych interwencjach nic się nie zmieniło, serwis sprawdził działanie przeglądarki po wifi i stwierdził, że działa..., a o połączeniu kablem ani słowa...???

TVP4K skończyło nadawanie po ME i sony temat zamknęło bez żadnego wytłumaczenia...

Na koniec o kompetencjach sony support, wydali jakąś aktualizację (PKG6.5076), ale sami nie wiedzą, co ta aktualizacja daje, co naprawia, albo co zmienia ??? 

O wymianie, albo zwrocie pieniędzy można zapomnieć - serwis nie stwierdził usterek...???

sony to dziady, oszusty, złodzieje i producenci bubli. 

LUDZIE NIE KUPUJCIE DZIADOSTWA< CZYLI SONY !!!!!!!!!!