Podziel się wrażeniami!
Witam.Otóż wczoraj monterzy zamontowali mi lokalną kablówkę . Do mojego TV zamontowano moduł Cam . I tutaj zaczyna się problem. Otóż nie mam kanałów kodowanych wykupionych . Mam tylko kanały podstawowe. Na kanale kodowanym pojawia się napis wybrana usługa jest kodowana lub nie można jej odkodować . Ponowna instalacja nic nie pomaga. Moduł sprawdzany na innym tv działa bez zarzutu. Problem musi być w Tv. Mój model to : kdl50w755c. Za udzieloną pomoc obiecuję się odwdzięczyć.
@1mateuszm1 U mnie przy tym samym modelu telewizora i module ncam pomaga wyjęcie i ponowna włożenie.Wszystko przy włączonym telewizorze na kanale kodowanym. Po ponownym włożeniu trzeba odczekać kilka sekund ,aż pojawi się obraz. Drugi sposób , to przy włożonym module wyciągnąć trochę do góry samą kartę i ponownie docisnąć. Niekiedy próby muszę powtórzyć kilkakrotnie.
pozdrawiam
Dzięki. Jednak nie w tym problem. Próbowałem ale nie pomaga w dalszym ciągu komunikat jest i nie mam dostępnych kanałów kodowanych. Jak nic nie zrobię to będę się musiał udać po dekoder 😕
Witam wiem że temat był kilka lat temu, ale chciałbym zapytać czy udało się koledze rozwiązać problem z tym komunikatem. Mam to samo w modelu z 2022.
Witam, może komuś pomoże bo mi pomogło w końcu uruchomienie tego modulu nc+ na bravi xr 50x90s z 2022. Tv cały czas nie widział modulu, sprawdziłem modul na bravi z 2016 roku. Tam śmigało. Więc ponownie zacząłem próby na bravi xr i dopiero pomogło 5 sekundowe przytrzymanie na pilocie standby o uruchomienie ponowne tv. Modul został wykryty bez komunikatu jak w powyższym wątku.