anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Serwis telefonu i dział reklamacji SONY - czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

RenataK-ska
Nowicjusz

Serwis telefonu i dział reklamacji SONY - czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

Witam, zdecydowałam się na opisanie swojej historii zanim pójdę ,,gdzieś'' dalej.. historia do programu ,,nie do wiary''.

Mój telefon(XZ2) był w serwisie już 5 raz, tylko w tym roku telefon w CTDI przeleżał ponad 50 dni..

Zacznę od usterek :

Brak dźwięków przychodzących po otrzymaniu wiadomości(również z komunikatorów), Telefon się zawiesza i nie reaguje, Trzeszczący głośnik i to nie do zniesienia - aż wstyd telefon z torebki wyciągać, czytnik linii papilarnych nie zczytuje odcisku(czasem łapie dopiero po kilkunastu próbach), okropnie się nagrzewa, jedna usterka cudem naprawiona - pasy na ekranie.

DZIAŁANIA SERWISU :

1. 22-05-2019 - wymiana płyty głównej nowy numer imei 
2. 29-01-2020 - wymiana na nowe urządzenie - te same wady, wymiana na ,,nowy'' taki sam model. Wymiana urządzenia nastąpiła dopiero 12-02-2020 - zwróćcie uwagę na czas obsługi.
3. 28-02-2020- telefon wysłany na serwis z takimi samymi wadami, dodatkowo po aktualizacji systemu do 10 nastąpiły kolejne utrudnienia. Aparat w ogóle nie robił zdjęć, odcisk palca nie był zczytywany i niejednokrotnie nie dało się odblokować ekranu. Głośnik tak samo trzeszczał oraz nie było dźwięków przychodzących wiadomości. Telefon w serwisie został zarejestrowany dopiero po mojej interwencji a czas obsługi trwał 24 dni, czyli telefon otrzymałam w drugiej połowie marca. Serwis przy całej liście usterek wymienił głośnik oraz cofnęli aktualizację systemu. 
4. 08-04-2020 telefon po raz czwarty wysłany na serwis z takimi samymi usterkami jak w każdym poprzednim zgłoszeniu z nowym rozszerzeniem - PASY NA EKRANIE, pojawiają się i znikają. Wyświetlacz rzekomo został wymieniony na drugi dzień, status gotowy do wysyłki był od dnia 10.04.2020. Telefon przez 13 dni był sprawdzany, testowany bądź gotowy do wysyłki. Dostałam zapewnienie z działu reklamacji, że urządzenie jest zgodne z normami producenta - niestety! Telefon był w takim samym stanie jak przed wysyłką, serwis z całą pewnością otworzył urządzenie bo folia zabezpieczająca ekran była wklejona pod obudową a wyświetlacz pasy miał w dalszym ciągu wraz z takimi samymi usterkami jak od zakupu pierwszego numeru imei.
5. 28-04-2020 serwis po raz piąty. Co zrobili ? W sumie to wymienili śrubki .. Telefon otrzymałam trzy dni temu, przetestowałam i co:

Głośnik w okropnym stanie, trzeszczy z podwojoną siłą, odcisk palca nie odczytuje, ekran nie ma pasów ale potrafi się zawiesić i nie reagować na dotyk, telefon nagrzewa się już po dwóch minutach rozmowy..

 

DZIAŁ REKLAMACJI SONY - przeprasza i kieruje do wysyłki na serwis. TYLE.

CZY TO JEST NORMALNE? CZY TAK WSZYSCY KLIENCI SĄ TRAKTOWANI? PO CO JEST DZIAŁ REKLAMACJI? CZY KTOŚ JEST W STANIE MI POMÓC?

Co teraz zrobić? Czy mam po raz szósty pisać do działu reklamacji, że telefon nie jest zgodny z normami producenta i znowu wysyłać na serwis? Ja już patrzeć na ten telefon nie mogę..

 

Pozdrawiam, R

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

na forum nie zajmujemy się tematem reklamacji ani gwarancji. W razie pytań, skontaktuj się z Supportem przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694

 

Pozdrawiam