Podziel się wrażeniami!
Witam mam taki problem, który dotyczy mikrofonu w smartfonie sony xperia z2 (słabo mnie słychać podczas rozmowy) . Już raz oddałem go na gwarancji lecz technicy z serwisu Sony stwierdzili, że wszystko jest ok i usterki nie stwierdzili, zresetowali oni tylko system. Zastanawiam się co dalej robić, bo takie odsyłanie do serwisu będzie trwało w nieskończoność. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale telefon brałem w plusie.
Jeżeli taki temat już istnieje to przepraszam i proszę o przeniesienie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witajcie,
przede wszystkim, bardzo mi przykro z powodu problemów dotyczących Waszych smartfonów.
Niestety na tym forum nie zajmujemy się telefonami Xperia. Aby uzyskać odpowiedzi na Wasze pytania najlepiej będzie jeśli skontaktujecie się bezpośrednio z Sony Mobile:
telefon: +48 22 22 77 444
e-mail: questions.pl@support.sonymobile.com
strona pomocy Xperia care: http://www.sonymobile.com/gb/support/contact-us/country/pl_PL/
Możecie także poszukać informacji na forum poświęconym telefonom Xperia:
(forum w języku angielskim).
Pozdrawiam serdecznie,
Karolina
Witam.
Niestety, mam ten sam problem z Xperią Z2 (smartfonem). I też zastanawiam się co zrobić, bo telefon mam od tygodnia i już mnie to wkurza. Jeśli ten problem nie zostanie usunięty przy najbliższej aktualizacji oprogramowania, będę miał nauczkę, żeby SONY więcej nie kupować... 😕 Miałem Samsungi do tej pory i nigdy nie miałm żadnych problemów... 😕
Także przyłączam się do pytania Kolegi: co z tym można zrobić, skoro nawet serwis nie radzi sobie ?
Pozdrawiam
Tomasz
To chyba nie problem oprogramowania tylko jakieś wadliwe mikrofony, które zostały zamontowane, a wymiana ich jest skomplikowana ze względu na budowę telefonu. Może ktoś z serwisu Sony wypowie się w tej sprawie...?
Witam,
mam ten sam problem z telefonem. Słabo mnie słychać, ucina słowa, przerywa.
Chciałam zaznaczyć, że to kolejna już moja przygoda z wadliwością tego smartfona, gdyż nieco ponad dwa tygodnie temu otrzymałam nowy egzemplarz z serwisu - poprzedni okazał się nie być wodoszczelny. Zaczynam nie na żarty wkurzać się na firmę SONY, bo flagowiec za takie pieniądze nie powinien być tak wadliwy. Czy ktoś ma pomysł, jak ten problem rozwiązać? Firmo SONY?
Witam.
Ja muszę się przyznać, że w tej chwili nie mam problemu z mikrofonem. Słychac mnie dobrze. Może pomogła kąpiel w basenie i kręcenie zjazdu w rurze ? Na pewno miała wpływ na jakość rozmów, wymiana nadajników mojego operatora, którą robili porzez tydzień, na początku miesiąca.
Natomiast, zauważyłem, że porysowała mi się spodnia część obudowy !! Jestem w szoku, bo od pierwszego dnia używam etui na pasku i staram się dbać o telefon !! A tu 3 wzdłużne rysy przy prawej krawędzi smartfona... 😕 Jestem zdegustowany i zniesmaczony... O ile w wodzie zachowuje sie poprawnie, robi świetne zdjęcia i kręci naprawdę super filmy, także z jakością 4K, to materiał, z którego jest zrobiony, nie jest adekwatny do pozycji tego telefonu. Mam nadzieję, że sam ekran będzie odporniejszy, a także obiektyw aparatu...
Pozdrawiam
Tomasz
Mam identyczny problem, zauważyłem, że dzieje się tak (przerywa mnie u osoby, z którą prowadzę konwersację) jak zasłonię tylnią, górną częśc telefonu.
Powiedzcie proszę czy ktoś już rozwiązał ten problem? Żenujące, że w takim telefonie pojawił się taki problem ...
To prawda jest żenujące. Za cenę tego telefonu, która wynosiła ponad 2000pln firma sony nawet nie udzieli informacji na własnym forum odnośnie usterki fabrycznej, która pojawiła się już u wielu osób. serwis ma "super" specjalistów (może tylko ja na takich trafiłem) ... przypuszczam, że po moim odesłaniu telefonu nawet nie sprawdzili tylko odczekali parę dni i odesłali. Podobny problem miałem kilka lat temu z navigacją też od Sony w kartach serwisowych opisywali o zmianie oprogramowania i czego to oni nie zrobili, a tak naprawdę nawet nie chciało im się wyczyścić historii miejsc wyszukiwanych chociaż dla pozorów, że coś zrobili. (sprawa zakończyla się w sądzie ze zwrotem gotówki).
w dokumencie z naprawy telefonu brakuje podpisu osoby, która niby coś sprawdziła... Moim zdaniem jest to całkowite lekceważenie klienta i przyznam, że przy następnym wyborze smartfona czy jakiegokolwiek urządzenia dwa razy się zastanowie zanim kupie coś z produktów Sony.
Czyli odsyłanie do seriwsu nie ma sensu.... Na dodatek zrestartują soft, wszystkie ustawienia, dane itp :/....
Jeśli komuś uda się pozbyć tej usterki bardzo proszę o umieszczenie porady :).
Jestem strasznie zaskoczony, że takiej klasy telefon może posiadać usterki tego typu... tragedia....
Panowie, ale jest sposób na tych, którzy nas olewają: Następny sprzęt wybrac innej firmy !!
Tak, jak w polityce: oszukała Cię jedna z drugą mendą, nie zagłosujecie następnym razem na nich, prawda ?:))
Tak samo tu. Ja osobiście już jestem zadowolony z tego sprzętu, mimo przejściowych problemów z mikrofonem. Zobaczymy, jak będzie dalej, przez następne dwa lata. Mam czas na zastanawianie się nad zmianą sprzętu i marki...