- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłem Z2 na sony mobile. Fajny telefon , byłem zadowolony z zakupu. Główną rzeczą, jaka mnie przekonała do kupna akurat Z2 była wodoszczelność.
Wziąłem telefon na basen , nakręcić kilka filmików. Przed zamoczenie upewniłem się dokładnie czy klapki są domknięte, telefon był raptem pod lustrem wody 2 min , Producent reklamuje go, że wytrzyma na 1,5 m przez 30 min.
W szatni zaczął szwankować dotyk , jak wychodziłem z pływalni to ekran był cały czarny. Wkurzyłem się troche, bo wiadomo , serwis mi w dzień nie naprawi, a telefon miał być szczelny. Odesłałem tel. na serwis , po 2 dniach jednym zdaniem odpisali mi ze: "Zbadaliśmy problemy dotyczące Twojego urządzenia. Niestety nie mogą one zostać rozwiązane w ramach gwarancji." Odpisałem do nich, dlaczego taka diagnoza ,tel. miał być wodo- szczelny? a nie był! Nic nie odpisali . Po kilku dniach napisałem ponaglenie , odpisali "W urządzeniu Sony Xperia™ Z2 o numerze IMEI: 35887106230***, została zidentyfikowana ingerencja cieczy."
Moje pytanie, dlaczego serwis sony nie chce mi naprawić telefonu, który niby jak deklaruje producent telefon jest wodoszczelny?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Zaakceptowane rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przede wszystkim bardzo mi przykro z powodu problemu, którego doświadczasz. Niestety na tym forum nie zajmujemy się telefonami Xperia. Aby uzyskać odpowiedź najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z linią wsparcia Sony Mobile:
telefon +48 22 22 77 444
e-mail: questions.pl@support.sonymobile.com
strona pomocy: http://support.sonymobile.com/gb/contactUs/
Forum (j.ang.) http://talk.sonymobile.com/
Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślnego rozwiązania sprawy,
Agnieszka_J
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przede wszystkim bardzo mi przykro z powodu problemu, którego doświadczasz. Niestety na tym forum nie zajmujemy się telefonami Xperia. Aby uzyskać odpowiedź najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z linią wsparcia Sony Mobile:
telefon +48 22 22 77 444
e-mail: questions.pl@support.sonymobile.com
strona pomocy: http://support.sonymobile.com/gb/contactUs/
Forum (j.ang.) http://talk.sonymobile.com/
Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślnego rozwiązania sprawy,
Agnieszka_J