anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

STR-DA5400ES mały problem

profile.country.PL.title
dadukow
Poszukiwacz

STR-DA5400ES mały problem

Proszę o poradę, mianowicie podłączyłem do niego komponenty przez gniazda RCA np: MD do gniazd MD a kolejny MD do gniazd Tape i teraz po przełączeniu na dany odtwarzacz w ampli brak dźwięku na danym ustawieniu. Natomiast jest dźwięk z odtwarzacza na ustawieniu TV, Phono, CD, BD, DVD ale nie na tym do, którego jest podłączony. Coś wcisnąłem w ustawieniach lecz co? Jak cofnąć tą zmianę. Reset nic nie daje.

HDMI działa prawidłowo.

Dziękuję za pomoc. Darek

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi i instalacji (podłaczenia urządzeń) do STR-DA5400ES:

 

Pomoc techniczna dotycząca STR-DA5400ES | Sony PL

profile.country.PL.title
dadukow
Poszukiwacz

Tak dziękuję, instrukcję posiadam i dokładnie sprawdzałem. Niestety taki przypadek lub rozwiązanie problemu w instrukcji nie znalazłem. Wszystkich ustawień próbowałem oraz resetu i dalej taki sam objaw.

Nawiasem mówiąc pierwsze co się robi to czyta się instrukcję obsługi.

A może jakaś inna podpowiedź? Dziękuję 

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Jeżeli nie znajdziesz innego rozwiązania to pozostaje kontakt ze wsparciem technicznym: telefonicznie (+48 223060694) albo poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cat=televisions-projectors&cpin... 

profile.country.PL.title
dadukow
Poszukiwacz

Jeżeli i jeżeli to jak rozwiązać dany problem jeśli Państwo odsyłacie do rzeczy oczywistych jak instrukcja obsługi.

Ewentualnie telefon kontaktowy do obsługi technicznej jeśli to jedno, czy tel. czy opisanie problemu.

Nie rozumiem w takiej sytuacji w czym Państwo mogą pomóc skoro odsyłają od jednego do drugiego. 

Widzę, że serwis sony kiedyś to nie to samo co obecnie, choć jest trochę łatwiej obecnie dowiedzieć lub rozwiązać problem. Wysłałem problem do wsparcia sony i nic cisza.

Jest fajnie dokąd brak problemów ze sprzętem a jak się pojawiają raź sobie sam, bo my znamy się tylko na nowym sprzęcie i to nie zawsze. Kpina i rozczarowanie. W tej sytuacji myślę, że skończy się tą samą odpowiedzią czyli instrukcja obsługi. Ale choć minimum zaangażowania w sprawę i pomoc człowiekowi.

To na zasadzie, widzę, że ktoś źle odzywa się do starszej osoby w np. tramwaju ja się odwracam i udaję, że nic się nie stało i nic nie widzę. Taka pomoc ze wsparcia Sony. Masz problem to masz problem. Zostajesz sam.

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
dadukow
Poszukiwacz

Sprawa rozwiązana, temat zamykam.

W dwóch słowach opiszę.

Zadzwoniłem do pomocy sony, odebrała pani, przedstawiłem sprawę chwila ciszy.

Niestety brak podpowiedzi co może być przyczyną, prawdopodobnie oprogramowanie trzeba podłączyć w serwisie 

do kompa i wgrać nowe oprogramowanie i wykasować błędy.

Dzwonię do serwisu, trzeba przywieźć sprzęt, myślę fajnie.

Ale zadzwonię do kolejnego serwisu Pram s.c. tu lepiej się pan zachował, pomyślał wypytał dokładnie co i jak udał się do technika po chwili powiedział co trzeba zrobić. Zrobiłem a mianowicie przełączyłem w urządzeniu

RCA i gra jak powinno.

Popełniłem dziecinny błąd. Ale na szczęście obyło się bez tego co wcześniej pisałem. Sprzęt hula aż miło.