Podziel się wrażeniami!
Witam, zakupiłem kilkanaście dni temu telewizorek LCD 40w4210. Niedawno odkryłem, że w dolnej części ekranu jest słabo widoczna czarna linia - na zdjęciu, biegnie od lewej i zanika pod koniec prawej strony ekranu, wygląda mi to na uszkodzenie fabryczne panela. Proszę o poradę, czy od razu do reklamacji, czy może 'się przegryzie' i zniknie z czasem?
op35 napisał(a):
Jak ja kupiłem TV uprzejmy pan poinformował mnie że jeżeli by coś było nie tak (piksele czy coś w tym stylu) z telewizorem to w ciągu 7 dni mogę go przez problemu oddać.
op35 napisał(a):
do panów z Bielska. Chyba lepiej oddać TV do sklepu w ciągu 7-10 dni niż jak to ładnie nazwaliście "zareklamować" i czekać do 30 dni na rozpatrzenie gwarancji. Jak ja kupiłem TV uprzejmy pan poinformował mnie że jeżeli by coś było nie tak (piksele czy coś w tym stylu) z telewizorem to w ciągu 7 dni mogę go przez problemu oddać. Moim zdaniem tak powinno być we wszystkich sklepach. ps. A jak sony dojdzie do wniosku że wymieni matryce LCD i odda klientowi telewizor NAPRAWIONY, chyba nikt by nie chciał mieć nowego - naprawianego odbiornika.