anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

49XE7005 brak dostępu do aplikacji

profile.country.PL.title
75sonY
Nowicjusz

49XE7005 brak dostępu do aplikacji

Witam, 

po włączeniu aplikacji TV mieli, myśli i za każdym razem wyskakuje błąd.... 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Czy mógłbyś opisać ten błąd i okoliczności w jakich pokazuje się powiadomienie? 

profile.country.PL.title
75sonY
Nowicjusz

PLAYER - mogę się poruszać po menu, ale w momencie próby odtworzenia czegokolwiek

po długim oczekiwanu pojawia się komunikat:

"Wystąpił błąd podczas odtwarzania "advertisement". Czy chcesz spróbować ponownie TAK / NIE"

VOD.TVP.PL -  podobnie, mogę się poruszać po menu, ale w momencie próby odtworzenia czegokolwiek

po długim oczekiwanu pojawia się komunikat:

"Wystąpił błąd podczas odtwarzania "(tu wybrany przeze mnie tytuł)". Czy chcesz spróbować ponownie TAK / NIE"

IPLA - mogę się poruszać po menu ale w momencie próby odtworzenia czegokolwiek pojawia się czarny ekran z ikoną "powrót"

NETFLIX - z przycisku, bez zarzutu

YOUTUBE - z okna aplikacji i z przycisku, bez zarzutu

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@75sonY wykonaj procedurę inicjalizacji poprzez HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizacja informacji osobistych. Gdy to nie pomoże to sprawdź jak masz możlwiość czy problem też występuje w przypadku połączenia telewizora z inną siecią (przykładowo Hot Spot). Jeśli problem będzie występował nadal to przeprowadź przywrócenie do ustawień fabrycznych, które również znajdują się w menu Pomocy technicznej.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

Trochę odświeżę temat.

Zauważyłem, że w TVP VOD uruchamianej przez hbbtv nie można uruchomić niektórych filmów. Np. "Ranczo" można obejrzeć od odcinka 105. Wcześniejsze odcinki nie odtwarzają się. Mam XE7096 wprawdzie, ale ciekawi mnie, czy kolega na 7005 może obejrzeć wczśniejsze odcinki tego serialu? Może TVP celowo zablokowała dostęp? Poprzez aplikację TVP VOD można z kolei obejrzeć serial tylko do 91 odcinka.

Inicjalizacja informacji osobistych oraz przywrócenie ustawień fabrycznych nic u mnie nie zmieniło. Aktualizacja oprogramowania z wersji 8.673 do 8.674 również.

Mógłby kolega 75sonY sprawdzić w swoim TV?