anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

49XE7005 Wolny Smart TV, problemy z oglądaniem filmów w przeglądarce

profile.country.PL.title
trabt007
Nowicjusz

49XE7005 Wolny Smart TV, problemy z oglądaniem filmów w przeglądarce

Witam!

 

Kilka dni temu zakupiłem telewizor 49XE7005 ze Smart TV.

Smart TV działa strasznie wolno. Po wybraniu aplikacji czekam ok 10 sekund na jakąkolwiek reakcję, następnie aplikacja zaczyna się leniwie ładować.

 

W przeglądarce internetowej nie da sie oglądać filmów. Albo co sekundę wyświetla się ikona buforowania, mimo, że film jest zbuforowany, a ikona zasłania film, albo inny player w ogóle nie chce się włączyć (serwis ekino.tv).

 

Sprawdziłem na innym smart TV w Samsungu wszystko w tym samym serwisie, działa poprawnie.

Telewizor podłączony do internetu przez WiFi, prędkośc internetu ok. 70/30.

 

Prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam! 

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Warto skonusltowac się w ten sprawie z serwisem. Określą jednoznacznie co jest powodem tego problemu.

 

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

 

pozdrawiamy,

Zespół Sony

profile.country.PL.title
fbaranek
Użytkownik

Czy udało sie rozwiązać problem? Chętnie zapoznam sie z rozwiązaniem bo mam ten sam model. Wprawdzie od ponad dwóch tygodni leżakuje w serwisie, ale może jak oddadzą to wygenerują mi taki problem 😉 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj, @trabt007

Skonsultowaliśmy to z Supportem Sony i proszą sprawdzić, czy problem z wolną pracą aplikacji występuje, kiedy telewizor jest podłączony do sieci za pomocą przewodu LAN. Proszą także, by podłączyć telewizor do sieci za pomocą funkcji hotspot w telefonie komórkowym. Jeżeli problem będzie występował dalej, trzeba przywrócić ustawienia fabryczne telewizora. Ustawienia fabryczne znajdują się w menu telewizora, następnie trzeba wejść w opcje ustawień i pomoc techniczną.

Jeżeli powyższe wskazówki nie rozwiążą problemu, proszę zalecamy kontakt z naszą infolinią.

Pozdrawiam,

Agnieszka_J