Podziel się wrażeniami!
Witam,
od kilku dni mam telewizor jak w temacie. I już niestety kilka razy zdarzyło się, że po włączeniu rano (lub po dłuższym "zastoju", np. pauzie na Netflixie przez jakieś pół godziny) nie ma dźwięku. Tzn. dźwięk np. otwieranego menu jest, ale nie ma dźwięku filmu z Netflixa czy z kablówki Netii. Pomaga wyłączenie/włączenie dekodera lub ponowny start Netflixa.
Raz problem był nieco inny - różowy obraz jak w załączniku, też po pierwszym włączeniu rano - wielka prośba o pomoc/radę.
Pozdrawiam,
tomek
Witaj @tomek_ch
czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Dzięki, napisałem do nich właśnie, zobaczymy
pozdrawiam
tomek
Witam,
@tomek_ch zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Proszę o wykonanie czyszczenia pamięci podręcznej (HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej) oraz resetu telewizora do ustawień fabrycznych. Jeśli problem będzie występował nadal to konieczne będzie zorganizowanie usługi serwisowej - https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm.
Pozdrawiam
Wielkie dzięki, też do nich pisałem ale jeszcze nie miałem odpowiedzi.. Jutro spróbuję zrobić jak napisałeś i będę obserwował efekty - oby to pomogło...
pozdrawiam
tomek