anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Aktualizacja oprogramowania EX z 2011 roku (EXx2x)

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Aktualizacja oprogramowania EX z 2011 roku (EXx2x)

Kolejna aktualizacja, a w niej dosyć ważne zmiany. Najważniejsza według mojej opinii do dodanie opcji wyboru jakości filmów z YouTube. W tym jakość HD. Poniżej link:

Inne zmiany:

Ciesz się filmami z serwisu YouTube w jakości HD
Oglądaj zdjęcia i filmy z serwisu Facebook na pełnym ekranie
Dodatkowy tryb Ticker w serwisie Twitter
Połącz wyniki wyszukiwania usługi TrackID z serwisem Twitter



Oprogramowanie PKG3.704EUA:

http://www.sony.pl/support/pl/product/KDL-46EX720/downloads/FW_Bravia_AZ2EUA

Informacje o sposobie przełączania jakości filmów z YouTube w poniższym wątku:

https://www.forum.sony.pl/viewtopic.php?f=222&t=11060

Pozdrawiam,
Zimny.

56 ODPOW. 56
profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

Przede wszystkim sprawdź jaką masz siłę połączenia oraz czy jest ono stabilne (internet dostarczany bez przerwy). Innym czynnikiem, choć niezwykle rzadkim, związanym z internetem jest prędkość łącza. W dzisiejszych czasach raczej nie powinno być z tym problemów ale prędkość poniżej 6MB/s może przysworzyć pewne problemy z przesyłem danych po sieci.

Problemów szukałbym raczej na łączu niż w samym TV czy sofcie.

Pozdrawiam Stubb
profile.country.pl_PL.title
bozenab36
Poszukiwacz

Nie działa Internet Wideo przynajmiej u mnie nie wiem o co chodzi
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Witaj,

 

nie działa po aktualizacji? Wcale się nie uruchamia, czy przy odtwarzaniu wideo coś wyskakuje?

profile.country.pl_PL.title
bozenab36
Poszukiwacz

Witam otóż tak. Po włączeniu internet wideo cały czas wyskakuje komunikat łączenie z usługą, a po dłuższej chwili następny Błąd konfiguracji podczas nawiązywania połączenia wystąpił bład sieci <1106>. Co więcej przegładarka działa, z telefonem przez DLNA też się łączę Facebook działa widgety też. Nie działa tylko internet wideo i co dziwne ten sam komunikat wyskakuje mi też podczs próby aktualizacji telewizora.

Do tej pory wszystko chodziło jak burza a po tej ostatniej aktualizacji już nie. Nie wiem o co chodzi próbowałam już chyba wszystkich możliwych konfiguracji sieci ale to nic nie daje, a przecież internet jest tylko brak tych usług. POMOCY:smileysad:

szybeus
Użytkownik

Witam,


Dzięki za sugestie. Internet mam z UPC 30MB/s. To raczej nie jest wina łącza, gdyż serwisy (np. TVN) działają bezproblemowo na innych urządzeniach w mniej więcej w tym samym czasie (np. po kolejnym restarcie streamu w TV włączałem to samo na laptopie, także po Wi-Fi i było OK). Interesujące jest to co piszesz o konfiguracji routera. Co konkretnie należy zmienić w konfiguracji, aby naprawić problem (lub wyeliminować ten przypadek)? 

Prawdopodobnie spróbuję przywrócić ustawienia fabryczne. Czy to spowoduje powrót do fabrycznej wersji oprogramowania?

 

Jeśli chodzi o konretny serial to nie wiem czy to ma znaczenie, gdyż błąd generalnie występował na dowolnym, ale podam dla przykładu: TVP: "Anna German", TVN: "Bitwa o dom". Oglądam głównie wieczorami, kiedy to dużo innych sieci Wi-Fi działa w okolicy. Podejrzewam, że to może być główny problem, jednak dlaczego w przypadku błędu odtwarzanie w TV zaczyna się na następnym odcinku? Nie dało się tego zrobić inaczej np. zbuforować od miejsca w którym przerwało (tak jak bym tego oczekiwał)?

 

Pozdrawiam

 

 

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

W takim przypadku proponuję na początku przywrócić te ustawienia fabryczne. Niestety wszystkie ustawienia wrócą do fabrycznych. Oprogramowanie nie, zostaje to, które było instalowane ostatnio.

Co do routera, mam Internet z Neostrady. Przy zmianie takich parametrów jak "protokół" (np. PPPoA), czy ustawieniach modulacji. Nie znam parametrów UPC, ale z Neostradą poprawki w konfiguracji pomogły.

Jeszcze zastanowiłbym się nad zgłoszeniem do serwisu. Może tu jest przyczyna..

 

szybeus
Użytkownik

Witam ponownie,

 

Problem z odtwarzaniem treści internetowych zniknął u mnie po zmianie routera na inny. Poprzedni zaczął zrywać połączenia nawet na laptopie, więc zwróciłem się do UPC o zmianę na i od razu na standard N (aż trudno uwierzyć, ale miałem G - technologia sprzed 10 lat). Nie obyło się bez przeszkód, ale po wymianie wszystko zaczeło działać. Jeszcze raz dzięki za sugestie.

 

Pozdrawiam