anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Białe plamy na matrycy Sony bravia 75"

profile.country.PL.title
Zocha266
Poszukiwacz

Białe plamy na matrycy Sony bravia 75"

Witam serdecznie. Mam problem z moim Sony, jeśli się nie mylę a nie mam przed sobą dokumentów od niego jest to KD-75XE8596 75''. Zakupiony w zeszłym roku na koniec zimy, wcześniej jakoś tego nie zauważyłem, jednak od jakiegoś czasu pojawiły się białe plamy na matrycy szczególnie po rogach. Problem występuje jednak tylko w nocy, przy praktycznie zerowym oświetleniu pomieszczenia. Niby nie przeszkadza, lecz podczas oglądania dość ciemnych materiałów wideo, zaczyna to być denerwujące. Dla orientacji fotka, dodam też że na zdjęciu wygląda to dużo gorzej niż w rzeczywistości. 20181123_202831.jpg

Celowo nieco zwiekszyłem jasność w TV aby te skazy były bardziej widoczne na zdjęciu. Czy coś takiego jest podstawą do reklamacji? I jak długo może trwać taki proces? I jaka jest szansa że dostanę tv wolny od takich wad, a nie będę w nieskończoność odsyłać? Pozdrawiam. 

42 ODPOW. 42
profile.country.PL.title
Tomi790
Użytkownik

Dyskusja z Sony to niestety walka z wiatrakami.

Reklamacja niezasadna, pasy jak najbardziej są normalną rzeczą w technologii LED, nie ma zadnych wad matrycy, kompetentni technicy zweryfikowali - sony umywa ręce twierdząc, że wszystko jest cacy. Wszystko jest zgodne ze specyfikacją, ktorej nikt nie widział. 

Szajs sprzedany, kasa wzięta i po sprawie. 

W takiej sytuacji jedyne wyjście to chyba droga sądowa, bo na zalatwienie sprawy poza raczej nie wchodzi w grę.

Żenująca sytuacja.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry @Tomi790 

Przekazałam Twoje zgłoszenie do kolegów z Supportu, którzy potwierdzili, że Twój odbiornik był już sprawdzany przez autoryzowane centrum serwisowe. Niemniej, obiecali zgłosić Twój problem do ponownej weryfikacji przez dział reklamacji.

Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Tomi790
Użytkownik

Szanowna Pani,
Nie sądzę żeby ponowny proces reklamacyjny cokolwiek pomógł lub rozwiązał problem. Sony twierdzi, że wszystko jest ok, technologia led tak ma, wszystko jest zgodne ze specyfikacją i klient powinien się cieszyć tym co ma bo już wydał nie małe pieniądze za coś co tylko wg niego nie spelnia oczekiwań.
Dyskusja i ardumenty podnoszone przeze mnie nic nie wnoszą do tematu i są odrzucane przez Państwa firmę.
A finał jest taki, że po wymianie TV na drugi, mam gorszy niż był ten pierwszy.
Więc kolejny mail z działu reklamacji Sony odnośnie "fenomenu technologii led" co może wnieść do tematu.