anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Brak dźwięku w HT-ZF9 z TV KD-55xf8577 - podłączenie ARC HDMI

profile.country.PL.title
Bryzek
Poszukiwacz

Brak dźwięku w HT-ZF9 z TV KD-55xf8577 - podłączenie ARC HDMI

Witam,

Jak w temacie mam problem z brakiem dźwięku po włączeniu TV oraz soundbara.

Po zakupie i konfiguracji TV i soundbar działały bez zarzutów, po włączeniu TV włączał się soundbar i przekazywał dźwięk z telewizora. 

W tym moemencie po włączeniu TV włącza się soundbar tyle tylko, że nic nie słychać(tak jakby nie były zsynchronizowane, podgłaśnianie powoduje zmianę natężenia tylko na soundbarze nie zmieniając wartości na TV)

Jedynym sposobem jaki działa na uzyskanie dzwięku z tv na soundbarze jest odłączenie ich od prądu i ponowne włączenie.

Przywracałem TV oraz listwę do ustawień fabrycznych, ustawiłem HDMI control, próbowałem wykorzystywać rady znalezione na tym forum, natomiast po wyłączeniu tv w dalszym ciągu dźwięk nie jest przekazywany.

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Sugerujemy kontakt z naszym wsparciem technicznym. Podajemy kontakt: 

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Bryzek  zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:

Czy do TV albo soundbara jest podłączone jeszcze jakiekolwiek inne urządzenia HDMI? Problem wygląda na sytuację, gdy dodatkowo podłączone są niekompatybilne urządzenia HDMI z Bravia Sync. Jeśli klient korzysta z większej ilości urządzeń HDMI to zalecam ich odłączenie, sprawdzenie poprawności działania samego TV z soundbarem. Następnie podłączanie kolejnych urządzeń oraz wyłączenie sterowania przez HDMI w urządzeniu, które powoduje występowanie problemu.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Bryzek
Poszukiwacz

Dzięki,

 

do telewizora jest podpiety jeszcze odrwarzacz dvd natomiast przez pierwszy miesiac nie przeszkadzal w poprawnym dzialaniu tv i soundbara. 

mialem dostac telefon od technikow z serwisu do piatku ale niedoczekalem sie.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Bryzek ponwonie sprawę skonsultowałem z supportem - oto odpowiedź:

Jeśli klient zgłosił sprawę do serwisu to telewizor zostanie dokładnie sprawdzony na miejscu. W przypadku braku kontaktu ze strony technika proszę, by klient skontaktował się ponownie bezpośrednio z serwisem, ponieważ mógł przykładowo zdarzyć się błąd podczas wprowadzania numeru telefonu w systemie, co spowodowało brak kontaktu zwrotnego.

Pozdrawiam