Podziel się wrażeniami!
WItam!
Mam ( miałem ) tv jak w temacie - kupiony w salonie Sony w Rzeszowie 2 i poł roku temu. Gwarancja 2 lata + rozszerzona o 3 lata gwarancja SONY. Tivik się popsuł zaloopował się android, naprawa zgłoszona przez infolinie, zgłoszenie do serwisu w Poznaniu. Zawiozlem sam żeby przyspieszyć proces i nie czekać na wolny termin technika. Okazało się ze do wymiany płyta główną ( ruch z rozszerzona gwarancja okazał się mistrzowski ! ) Zamówiona część nie była dostępna. Czekałem kolejne 2 tyg - dzis przyszła decyzja o wymianie. Dostałem pismo w którym jest info ze produkt nie jest naprawialny i podlega wymianie na wolny od wad w miejscu gdzie został zakupiony. Dzwoniłem do salonu w którym kupiłem ten TV i Pan nie bardzo wiedział o co chodzi. Czy ktoś mail podobną sytuację ? Całość trwa długo i obawiam się ze teraz jeszcze to potrwa. Czy w wypadku wymiany można wybrać sobie droższy model niż ten oryginalny oczywiście ze stosowną dopłata ( mój typ nie jest już dostępny ). Chciałbym wziąć 55 cali. I jeszcze jedna kwestia - kupiłem dodatko gwarancję z której wykorzystałem tylko pół roku - czy nowy produkt powinien być również z rozszerzoną gwarancją ? Mialem tez kalibrację w ofercie z tego sklepu - to tez jakby tracę. jakies rady lub możliwe scenariusze w tym wypadku ?
Witaj @Kon_Kon
Zglosiliśmy Twoją sprawę do Supportu Sony, damy znać jak tylko będzie odpowiedź.
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
sprawa została już wyjaśniona z serwisem, który przekazał stosowne informacje do salonu Sony Centre. Mam nadzieję, że udało się już ustalić bezpośrednio w salonie odbiór nowego telewizora.
Pozdrawiam