Podziel się wrażeniami!
Witam,
mam problem z TV Sony Bravia, model: KDL-55W829B. Przy wyborze AUDIO (język audio) nie działa opcja wyboru języka oryginalnego (mimo, że różne wersje językowe są dostępne). Pojawia się komunikat: "wybrana usługa jest kodowana lub nie można jej odkodować" a TV zawiesza się i trzeba go wyłączyć.
Wcześniej przy odbiorze TV za pomocą dekodera kablówki - używając pilota od dekoder - wszystko działało. Od momentu przejścia na obraz cyfrowy za pomocą karty CAM (a w związku z tym używając pilota od TV Sony) pojawił się problem.
Dodam, że włączanie i wyłączanie napisów działa.
Ponadto na drugim TV (model innej firmy) też z kartą CAM wszystko działa bez zarzuty, więc podejrzewam, że problem leży po stronie TV Sony.
Jaka może być przyczyna? Proszę o pomoc!
Dziękuję.
Polecamy zgłosić ten problem poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Dział Obsługi Klienta skontaktuje się by rozwiązać problem.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony