anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Brak możliwości wyboru języka / audio - KDL-55W829B

profile.country.PL.title
WalczakK85
Nowicjusz

Brak możliwości wyboru języka / audio - KDL-55W829B

Witam,

mam problem z TV Sony Bravia, model: KDL-55W829B. Przy wyborze AUDIO (język audio) nie działa opcja wyboru języka oryginalnego (mimo, że różne wersje językowe są dostępne). Pojawia się komunikat: "wybrana usługa jest kodowana lub nie można jej odkodować" a TV zawiesza się i trzeba go wyłączyć.

Wcześniej przy odbiorze TV za pomocą dekodera kablówki - używając pilota od dekoder - wszystko działało. Od momentu przejścia na obraz cyfrowy za pomocą karty CAM (a w związku z tym używając pilota od TV Sony) pojawił się problem.

Dodam, że włączanie i wyłączanie napisów działa.

Ponadto na drugim TV (model innej firmy) też z kartą CAM wszystko działa bez zarzuty, więc podejrzewam, że problem leży po stronie TV Sony.

Jaka może być przyczyna? Proszę o pomoc!

Dziękuję.

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Polecamy zgłosić ten problem poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

Dział Obsługi Klienta skontaktuje się by rozwiązać problem.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony