Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie
Mam problem by połączyć się z netem. Próbowałem na dwa spsosoby:
1. Poprzez wykorzystanie opcji Router Wifi w telefonie. TV znalazł sieć i się połączył, gdy w TV sprawdzałem czy jest sieć pokazywał, że jest połączony. Jednak podczas próby wejścia w Youtube lub Netflix wyskakuje mi błąd 1002 sprawdź kable i nie chcę się połączyć.
2. Poprzez tethering USB w telefonie łącząć tel i tv kablem. Jest taka sama sytuacja. Podczas sprawdzania sieci wykazuję na tv, że sieć jest, jednak podczas próby wejścia w YT wyskakuję mi błąd 1002.
Wchodziłem także w ocję ODŚWIEŻ ZAWARTOŚĆ INTERNETOWĄ, ale to nic nie dało.
Proszę o pomoc i informację co robię źle ?
Ja mam KDL 40W660E i są od początku roku cały czas problemy z pracą systemu i głównie netflix co mnie najbardziej dobija . Widzę że 2 tyg dla Sony to za krótko termin na odpowiedź . Naprawdę traci u mnie firma w oczach .
Nie przez Wifi ale internet jest bardzo dobry po światłowodzie . Mam w domu jeszcze LG i Samsunga korzystam tam bez najmniejszego nawet zacięcia . Problem tylko z Sony . Na Sony service pisali na początku lutego że próbują naprawić problem . Tyle czasu to chyba już nie naprawia .Póściłem token do serwisu zobaczymy . W ostateczności reklamuje mam do końca roku czas . Miewał ktoś podobne problemy ???
A czy mógłbyś spróbować u siebie podłączyć neta przez WIfi przez telefon ? I zobaczyć czy Ci działa ?
Witam,
@kicak262 zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Zalecałbym wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku (Home - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste), a następnie odłączenie uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania na okres ok. 5 minut. W sytuacji, gdy czynności te nie przyniosą zamierzonych rezultatów, rekomenduje się wykonanie resetu do ustawień fabrycznych.
Pozdrawiam
Witam spróbuję usunąć dane pamięci podręcznej jeszcze ale robiłem już przywracanie ustawień fabrycznych nocnto nie pomogło problem nadal występuje .
Taka informacje znalazłem w supporcie
Przy próbie oglądania na telewizorze filmów z serwisu Netflix może pojawiać się następujący komunikat: „We’re having trouble playing this title at the moment. Please try again later or select a different title.” (Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.)
Mamy świadomość tego problemu, a nasi inżynierowie pracują już nad ustaleniem jego praprzyczyny i opracowaniem rozwiązań dla poszczególnych modeli telewizorów. Chcemy przekazać informację o obecnych i opracowywanych rozwiązaniach tego problemu dla poszczególnych modeli telewizorów
Problem z netflixem jest także i to straszny nie widziałem tak źle działającej aplikacji . Resety nie pomagają a Sony podobno pracuje nad tym ale tyle czasu ??
Witam serdecznie
A czy na tym tv można podłączyć się z Wifi w telefonie bez użycia kabla ?
Nie do końca rozumiem . chodzi o to czy tv może połączyć się przez wifi z siecią udostępniana z telefonu ???
tak dokładnie.