- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brak połączenia z internetem TV Sony KDL - 40WE660
Witam serdecznie
Mam problem by połączyć się z netem. Próbowałem na dwa spsosoby:
1. Poprzez wykorzystanie opcji Router Wifi w telefonie. TV znalazł sieć i się połączył, gdy w TV sprawdzałem czy jest sieć pokazywał, że jest połączony. Jednak podczas próby wejścia w Youtube lub Netflix wyskakuje mi błąd 1002 sprawdź kable i nie chcę się połączyć.
2. Poprzez tethering USB w telefonie łącząć tel i tv kablem. Jest taka sama sytuacja. Podczas sprawdzania sieci wykazuję na tv, że sieć jest, jednak podczas próby wejścia w YT wyskakuję mi błąd 1002.
Wchodziłem także w ocję ODŚWIEŻ ZAWARTOŚĆ INTERNETOWĄ, ale to nic nie dało.
Proszę o pomoc i informację co robię źle ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja mam KDL 40W660E i są od początku roku cały czas problemy z pracą systemu i głównie netflix co mnie najbardziej dobija . Widzę że 2 tyg dla Sony to za krótko termin na odpowiedź . Naprawdę traci u mnie firma w oczach .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie przez Wifi ale internet jest bardzo dobry po światłowodzie . Mam w domu jeszcze LG i Samsunga korzystam tam bez najmniejszego nawet zacięcia . Problem tylko z Sony . Na Sony service pisali na początku lutego że próbują naprawić problem . Tyle czasu to chyba już nie naprawia .Póściłem token do serwisu zobaczymy . W ostateczności reklamuje mam do końca roku czas . Miewał ktoś podobne problemy ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czy mógłbyś spróbować u siebie podłączyć neta przez WIfi przez telefon ? I zobaczyć czy Ci działa ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
@kicak262 zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Zalecałbym wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku (Home - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste), a następnie odłączenie uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania na okres ok. 5 minut. W sytuacji, gdy czynności te nie przyniosą zamierzonych rezultatów, rekomenduje się wykonanie resetu do ustawień fabrycznych.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam spróbuję usunąć dane pamięci podręcznej jeszcze ale robiłem już przywracanie ustawień fabrycznych nocnto nie pomogło problem nadal występuje .
Taka informacje znalazłem w supporcie
Przy próbie oglądania na telewizorze filmów z serwisu Netflix może pojawiać się następujący komunikat: „We’re having trouble playing this title at the moment. Please try again later or select a different title.” (Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.)
Mamy świadomość tego problemu, a nasi inżynierowie pracują już nad ustaleniem jego praprzyczyny i opracowaniem rozwiązań dla poszczególnych modeli telewizorów. Chcemy przekazać informację o obecnych i opracowywanych rozwiązaniach tego problemu dla poszczególnych modeli telewizorów
Problem z netflixem jest także i to straszny nie widziałem tak źle działającej aplikacji . Resety nie pomagają a Sony podobno pracuje nad tym ale tyle czasu ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam serdecznie
A czy na tym tv można podłączyć się z Wifi w telefonie bez użycia kabla ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie do końca rozumiem . chodzi o to czy tv może połączyć się przez wifi z siecią udostępniana z telefonu ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak dokładnie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »